Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18455 18456 18457 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Klaestron:
Ååååh måste snart sova...

sömn är för dom svaga ;D Dygna *destruktiv*


Well ska kanske vikariera imorgon så måste upp kl 05 och vem vill ha en trött och grinig vikarie?


I do!
Nä, men det är lika bra o sova. Sovit 23-04.30 två dagar i rad så du kan ju gissa hur trött jag är just nu :3 Men jag är ledig imorgon iaf :3

2 nov, 2014 21:17

Borttagen

Avatar


Jättekul när NaNos sida bara kraschar när man försöker uppdatera sin word count

2 nov, 2014 21:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Äckelmedicin som fastnar i halsen...


This.
Höll nästan på att kvävas alldeles nyss.

2 nov, 2014 21:22

lumos1
Elev

Avatar


Vill verkligen inte ha skola imorn! D:

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

2 nov, 2014 21:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äckelmedicin som fastnar i halsen...


This.
Höll nästan på att kvävas alldeles nyss.


Önskar verkligen att det var på något sätt enklare att svälja vissa mediciner.

2 nov, 2014 21:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äckelmedicin som fastnar i halsen...


This.
Höll nästan på att kvävas alldeles nyss.


Önskar verkligen att det var på något sätt enklare att svälja vissa mediciner.


Verkligen.. En del av mina egna är nästan lika stora som pastaskruvar. Man riskerar nästan livet varje gång man ska försöka svälja dem.

2 nov, 2014 21:25

Luna Chang
Elev

Avatar


Börjar 9.45 imorgon och 10.00 ska vi på föreläsning som hålls av en överlevare från förintelsen, ser faktiskt fram emot skolstarten med detta som början!

Hej

2 nov, 2014 21:27

Borttagen

Avatar


Kattuggla
Det jobbigaste är att de flesta mediciner får man inte ens dela...

Det värsta var njurstensmedicinen jag hade tror jag. Runda iofs, men stora som satan.

2 nov, 2014 21:28

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Börjar 9.45 imorgon och 10.00 ska vi på föreläsning som hålls av en överlevare från förintelsen, ser faktiskt fram emot skolstarten med detta som början!

En gång lyssnade vi på en föreläsning av en jude som hade överlevt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 nov, 2014 21:30

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F7c62eca2bf4252e7057ff38a73ba3bed%2Ftumblr_mifkwwaQhW1s5x0buo1_500.jpg

2 nov, 2014 21:33

1 2 3 ... 18455 18456 18457 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.