@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pernilla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: imorgon är det meningen att man ska vara utklädd i skolan. undra hur många som faktiskt kommer orka göra det :p inte jag iallafall. hej hej jag heter sanna, jag är tråkig och dålig på att klä ut mig. har inte du höstlov? jag hade höstlov två veckor sen typ. Stackare The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 2 nov, 2014 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pernilla: Skrivet av Borttagen: imorgon är det meningen att man ska vara utklädd i skolan. undra hur många som faktiskt kommer orka göra det :p inte jag iallafall. hej hej jag heter sanna, jag är tråkig och dålig på att klä ut mig. har inte du höstlov? jag hade höstlov två veckor sen typ. Stackare hahaha aa 2 nov, 2014 20:08 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree: Aa det tar tid, jag har också lite av en social fobi, men det kommer bli bättre! ♥ Skrivet av Borttagen: Aw ♥Skrivet av LauraTree: aww, jag tycker iaf du är jättetrevlig, du borde inte behöva känna så Skrivet av Borttagen: Haha aw :3 Nä, men min sociala fobi hindrar mig Skrivet av LauraTree: Haha, ja, det blir man xDsanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m! Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol[/quote xD Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c: Nej, det är väldigt jobbigt ... men det har blivit bättre sedan i början i alla fall :3 Jag är ett work in progress ^^ 2 nov, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen: ♥Skrivet av LauraTree: Aa det tar tid, jag har också lite av en social fobi, men det kommer bli bättre! ♥ Skrivet av Borttagen: Aw ♥Skrivet av LauraTree: aww, jag tycker iaf du är jättetrevlig, du borde inte behöva känna så Skrivet av Borttagen: Haha aw :3 Nä, men min sociala fobi hindrar mig Skrivet av LauraTree: Haha, ja, det blir man xDsanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m! Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol[/quote xD Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c: Nej, det är väldigt jobbigt ... men det har blivit bättre sedan i början i alla fall :3 Jag är ett work in progress ^^ 2 nov, 2014 20:35 |
|
potterflicka
Elev |
Har blivit förkyld- ahhah, alltid är det nått irriterande som händer med mig :-p
2 nov, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
Scrivener är underbart ♥
2 nov, 2014 20:57 |
|
Klaestron
Elev |
2 nov, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
Äckelmedicin som fastnar i halsen...
2 nov, 2014 21:14 |
|
Obliviate_
Elev |
sömn är för dom svaga ;D Dygna *destruktiv*
2 nov, 2014 21:14 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: sömn är för dom svaga ;D Dygna *destruktiv* Well ska kanske vikariera imorgon så måste upp kl 05 och vem vill ha en trött och grinig vikarie?
2 nov, 2014 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen