Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18454 18455 18456 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Pernilla
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av Borttagen:
imorgon är det meningen att man ska vara utklädd i skolan. undra hur många som faktiskt kommer orka göra det :p
inte jag iallafall. hej hej jag heter sanna, jag är tråkig och dålig på att klä ut mig.


har inte du höstlov?

jag hade höstlov två veckor sen typ.


Stackare

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

2 nov, 2014 20:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pernilla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av Borttagen:
imorgon är det meningen att man ska vara utklädd i skolan. undra hur många som faktiskt kommer orka göra det :p
inte jag iallafall. hej hej jag heter sanna, jag är tråkig och dålig på att klä ut mig.


har inte du höstlov?

jag hade höstlov två veckor sen typ.


Stackare

hahaha aa

2 nov, 2014 20:08

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
sanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp

Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m!
Haha, ja, det blir man xD

Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig)
lol[/quote
xD

Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de
känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c:
Haha aw :3 Nä, men min sociala fobi hindrar mig Jag jobbar på det, though!
aww, jag tycker iaf du är jättetrevlig, du borde inte behöva känna så
Aw ♥
Nej, det är väldigt jobbigt ... men det har blivit bättre sedan i början i alla fall :3 Jag är ett work in progress ^^
Aa det tar tid, jag har också lite av en social fobi, men det kommer bli bättre! ♥

2 nov, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
sanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp

Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m!
Haha, ja, det blir man xD

Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig)
lol[/quote
xD

Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de
känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c:
Haha aw :3 Nä, men min sociala fobi hindrar mig Jag jobbar på det, though!
aww, jag tycker iaf du är jättetrevlig, du borde inte behöva känna så
Aw ♥
Nej, det är väldigt jobbigt ... men det har blivit bättre sedan i början i alla fall :3 Jag är ett work in progress ^^
Aa det tar tid, jag har också lite av en social fobi, men det kommer bli bättre! ♥

2 nov, 2014 20:35

potterflicka
Elev

Avatar


Har blivit förkyld- ahhah, alltid är det nått irriterande som händer med mig :-p

2 nov, 2014 20:56

Borttagen

Avatar


Scrivener är underbart ♥

2 nov, 2014 20:57

Klaestron
Elev

Avatar


Ååååh måste snart sova...


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

2 nov, 2014 21:11

Borttagen

Avatar


Äckelmedicin som fastnar i halsen...

2 nov, 2014 21:14

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Ååååh måste snart sova...

sömn är för dom svaga ;D Dygna *destruktiv*

2 nov, 2014 21:14

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Klaestron:
Ååååh måste snart sova...

sömn är för dom svaga ;D Dygna *destruktiv*


Well ska kanske vikariera imorgon så måste upp kl 05 och vem vill ha en trött och grinig vikarie?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

2 nov, 2014 21:15

1 2 3 ... 18454 18455 18456 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.