@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Insåg precis att man kan ladda ner en gratisversion av Scrivener nu under NaNoWriMo, så det är precis vad jag har gjort. Det verkar underbart ♥
2 nov, 2014 19:30 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Insåg precis att man kan ladda ner en gratisversion av Scrivener nu under NaNoWriMo, så det är precis vad jag har gjort. Det verkar underbart ♥ Vad är det? o: Och kan man bara ladda ner det om man har just NaNo, eller får man det även om man kör ywp också? ;;
2 nov, 2014 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Det är ett skrivprogram som verkar JÄTTEBRA, man kan flytta omkring grejer och skapa scener (och jag är jättedålig på att förklara)Skrivet av Borttagen: Insåg precis att man kan ladda ner en gratisversion av Scrivener nu under NaNoWriMo, så det är precis vad jag har gjort. Det verkar underbart ♥ Vad är det? o: Och kan man bara ladda ner det om man har just NaNo, eller får man det även om man kör ywp också? Jag har ju YWP, men jag kollade igenom priserna på vanliga och så klickade jag på Scrivener och så var det någon länk till en sida där det stod lite om Scrivener, och så stod det att man kunde ladda ner det gratis till den 7:e december (så att man har göra NaNo klart) och sedan försvinner det (om man inte betalar) Du borde testa! 2 nov, 2014 19:36 |
|
Heermonie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Det är ett skrivprogram som verkar JÄTTEBRA, man kan flytta omkring grejer och skapa scener (och jag är jättedålig på att förklara)Skrivet av Borttagen: Insåg precis att man kan ladda ner en gratisversion av Scrivener nu under NaNoWriMo, så det är precis vad jag har gjort. Det verkar underbart ♥ Vad är det? o: Och kan man bara ladda ner det om man har just NaNo, eller får man det även om man kör ywp också? Jag har ju YWP, men jag kollade igenom priserna på vanliga och så klickade jag på Scrivener och så var det någon länk till en sida där det stod lite om Scrivener, och så stod det att man kunde ladda ner det gratis till den 7:e december (så att man har göra NaNo klart) och sedan försvinner det (om man inte betalar) Du borde testa! Hehe nu kommer jag med in i denna konversation från ingenstans... Men kan du skicka en länk eller någontning om det går? Skulle bli super glad då!
2 nov, 2014 19:39 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Det är ett skrivprogram som verkar JÄTTEBRA, man kan flytta omkring grejer och skapa scener (och jag är jättedålig på att förklara)Skrivet av Borttagen: Insåg precis att man kan ladda ner en gratisversion av Scrivener nu under NaNoWriMo, så det är precis vad jag har gjort. Det verkar underbart ♥ Vad är det? o: Och kan man bara ladda ner det om man har just NaNo, eller får man det även om man kör ywp också? Jag har ju YWP, men jag kollade igenom priserna på vanliga och så klickade jag på Scrivener och så var det någon länk till en sida där det stod lite om Scrivener, och så stod det att man kunde ladda ner det gratis till den 7:e december (så att man har göra NaNo klart) och sedan försvinner det (om man inte betalar) Du borde testa! Ah okej, tack! Ska kolla upp det ;;
2 nov, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Heermonie: Jadå :]Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Det är ett skrivprogram som verkar JÄTTEBRA, man kan flytta omkring grejer och skapa scener (och jag är jättedålig på att förklara)Skrivet av Borttagen: Insåg precis att man kan ladda ner en gratisversion av Scrivener nu under NaNoWriMo, så det är precis vad jag har gjort. Det verkar underbart ♥ Vad är det? o: Och kan man bara ladda ner det om man har just NaNo, eller får man det även om man kör ywp också? Jag har ju YWP, men jag kollade igenom priserna på vanliga och så klickade jag på Scrivener och så var det någon länk till en sida där det stod lite om Scrivener, och så stod det att man kunde ladda ner det gratis till den 7:e december (så att man har göra NaNo klart) och sedan försvinner det (om man inte betalar) Du borde testa! Hehe nu kommer jag med in i denna konversation från ingenstans... Men kan du skicka en länk eller någontning om det går? Skulle bli super glad då! http://www.literatureandlatte.com/nanowrimo.php Bläddra ner lite så står det om hur man laddar ner, beroende på om du har Mac eller Windows! 2 nov, 2014 19:41 |
|
Heermonie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Heermonie: Jadå :]Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Det är ett skrivprogram som verkar JÄTTEBRA, man kan flytta omkring grejer och skapa scener (och jag är jättedålig på att förklara)Skrivet av Borttagen: Insåg precis att man kan ladda ner en gratisversion av Scrivener nu under NaNoWriMo, så det är precis vad jag har gjort. Det verkar underbart ♥ Vad är det? o: Och kan man bara ladda ner det om man har just NaNo, eller får man det även om man kör ywp också? Jag har ju YWP, men jag kollade igenom priserna på vanliga och så klickade jag på Scrivener och så var det någon länk till en sida där det stod lite om Scrivener, och så stod det att man kunde ladda ner det gratis till den 7:e december (så att man har göra NaNo klart) och sedan försvinner det (om man inte betalar) Du borde testa! Hehe nu kommer jag med in i denna konversation från ingenstans... Men kan du skicka en länk eller någontning om det går? Skulle bli super glad då! http://www.literatureandlatte.com/nanowrimo.php Bläddra ner lite så står det om hur man laddar ner, beroende på om du har Mac eller Windows! Tack så jättemycket! ^w^
2 nov, 2014 19:45 |
|
Fellrendión
Elev |
2 nov, 2014 19:45 |
|
cikki
Elev |
Alltså den här videon. I alla fall jag blev väldigt inspirerad av den.
2 nov, 2014 19:56 |
|
lumos1
Elev |
2 nov, 2014 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen