@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Poppa popcorn eller inte poppa popcorn? Always pop the popcorn! hahah taaack 2 nov, 2014 18:38 |
|
lumos1
Elev |
Haha förstasidan laddade sjukt länge men sen plötsligt slutade den ladda och det fanns tre troll där, jag tog först ett och gick tillbaka, antog att de andra skulle vara tagna men nähä, istället fanns det nu +3 troll till och jag hann ta 4/5. Sedan kom det upp 1 troll TILL som jag också lyckades ta, woah! xD #trolloverload
;;
2 nov, 2014 18:39 |
|
Borttagen
|
Mamma: Jag ska gå och titta på den där glittrande varelsen.
Jag & Luu: ...ska du titta på Twilight? M: Va, nej. Jag: Ah. Du menar att du ska se fjärde Harry Potter nu? L: Cedric alltså? M: Japp! J: Okej, ropa på mig när Voldemort kommer då. Och medan jag sitter och pratar med farmor på Skype så hör jag att mamma skriker "VOLDEMOOOOOORT" 2 nov, 2014 18:42 |
|
Dream
Elev |
2 nov, 2014 18:43 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Poppa popcorn eller inte poppa popcorn? Always pop the popcorn! hahah taaack Wiiie! Haha jag ska fortsätta sitta här och skämmas.
2 nov, 2014 18:44 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Poppa popcorn eller inte poppa popcorn? Haha det ända jag kan tänka på är "Poppa popcorn? Poppa popcorn" xD
2 nov, 2014 18:44 |
|
Hapo
Elev |
99 troll...
EDIT: 100 ^^ Nu kan jag dö lycklig 2 nov, 2014 18:46 |
|
Klaestron
Elev |
Hade en elev en gång som hette Cedric, kände ett annalkande fandom-moment tills jag ropade upp elevens namn och denne klagar på mitt uttal
2 nov, 2014 18:48 |
|
Wingardium Levioosa
Elev |
2 nov, 2014 18:51 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Klaestron: Förstår inte skillnaden... xDHade en elev en gång som hette Cedric, kände ett annalkande fandom-moment tills jag ropade upp elevens namn och denne klagar på mitt uttal 2 nov, 2014 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen