@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Uh vad jobbigt >.< Skrivet av cikki: Sätt dig bekvämare då cx Jag kan inte. Jag sitter helt inträngd med min laptop i en soffa i ett rum som är som ett bombnedslag (vi ska renovera..) 2 nov, 2014 16:36 |
|
Borttagen
|
Jag har fått 11 troll dessa senaste 10 min :o
2 nov, 2014 16:39 |
|
Dumledore
Elev |
2 nov, 2014 16:49 |
|
Solkatten
Elev |
Fick deja vu en kort stund...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2014 17:38 |
|
Borttagen
|
Alltså, Ralph Fiennes... *sigh* ♥
2 nov, 2014 18:12 |
|
Borttagen
|
Har bara ätit en pytteliten macka idag och jag är ändå inte det minsta lilla hungrig...
2 nov, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
Min kompis har fått en ny skånsk dialekt, härligt härligt c:
2 nov, 2014 18:24 |
|
Frivolt
Elev |
Poppa popcorn eller inte poppa popcorn?
2 nov, 2014 18:32 |
|
Borttagen
|
Aaaah!
2 nov, 2014 18:34 |
|
Klaestron
Elev |
2 nov, 2014 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen