Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18447 18448 18449 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Funderar på att prova att spela slender med mina kompisar... bara för att se ifall jag blir skräckslagen typ. eh.

2 nov, 2014 15:09

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
sanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp

Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m!
Haha, ja, det blir man xD

Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol[/quote
xD

Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c:

2 nov, 2014 15:14

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Funderar på att prova att spela slender med mina kompisar... bara för att se ifall jag blir skräckslagen typ. eh.

Rekommenderar dig att filma din reaktion.
Man kan få ett gott skratt av att se sånt i efterhand.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

2 nov, 2014 15:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
sanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp

Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m!
Haha, ja, det blir man xD

Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol[/quote
xD

Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c:
Haha aw :3 Nä, men min sociala fobi hindrar mig Jag jobbar på det, though!

2 nov, 2014 15:25

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Frivolt
Vad bra, då är det Cara som är emellan oss xD
Så kom ikapp henne bara


NU ligger jag elva

2 nov, 2014 15:34

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av cikki:
Funderar på att prova att spela slender med mina kompisar... bara för att se ifall jag blir skräckslagen typ. eh.

Rekommenderar dig att filma din reaktion.
Man kan få ett gott skratt av att se sånt i efterhand.
Haha, ja, det borde jag nog göra. Jag har ju sett när andra spelar och det är kul Cx

2 nov, 2014 15:34

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Frivolt
Vad bra, då är det Cara som är emellan oss xD
Så kom ikapp henne bara


NU ligger jag elva


Bra, då vet jag vem jag ska hålla koll på

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 nov, 2014 15:35

Borttagen

Avatar


Kör Humming Challenge med Lucas XD
Otroligt underhållande.

2 nov, 2014 15:36

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Frivolt
Vad bra, då är det Cara som är emellan oss xD
Så kom ikapp henne bara


NU ligger jag elva


Bra, då vet jag vem jag ska hålla koll på


Hahah

2 nov, 2014 15:41

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
sanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp

Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m!
Haha, ja, det blir man xD

Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig)
lol[/quote
xD

Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de
känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c:
Haha aw :3 Nä, men min sociala fobi hindrar mig Jag jobbar på det, though!
aww, jag tycker iaf du är jättetrevlig, du borde inte behöva känna så

2 nov, 2014 15:48

1 2 3 ... 18447 18448 18449 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.