@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Funderar på att prova att spela slender med mina kompisar... bara för att se ifall jag blir skräckslagen typ. eh.
2 nov, 2014 15:09 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree: Haha, ja, det blir man xDsanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m! Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol[/quote xD Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c: 2 nov, 2014 15:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av cikki: Funderar på att prova att spela slender med mina kompisar... bara för att se ifall jag blir skräckslagen typ. eh. Rekommenderar dig att filma din reaktion. Man kan få ett gott skratt av att se sånt i efterhand.
2 nov, 2014 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen: Haha aw :3 Nä, men min sociala fobi hindrar mig Skrivet av LauraTree: Haha, ja, det blir man xDsanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m! Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol[/quote xD Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c: 2 nov, 2014 15:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Frivolt Vad bra, då är det Cara som är emellan oss xD Så kom ikapp henne bara NU ligger jag elva 2 nov, 2014 15:34 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Haha, ja, det borde jag nog göra. Jag har ju sett när andra spelar och det är kul Cx Skrivet av cikki: Funderar på att prova att spela slender med mina kompisar... bara för att se ifall jag blir skräckslagen typ. eh. Rekommenderar dig att filma din reaktion. Man kan få ett gott skratt av att se sånt i efterhand. 2 nov, 2014 15:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Frivolt Vad bra, då är det Cara som är emellan oss xD Så kom ikapp henne bara NU ligger jag elva Bra, då vet jag vem jag ska hålla koll på "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 nov, 2014 15:35 |
|
Borttagen
|
Kör Humming Challenge med Lucas XD
Otroligt underhållande. 2 nov, 2014 15:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Frivolt Vad bra, då är det Cara som är emellan oss xD Så kom ikapp henne bara NU ligger jag elva Bra, då vet jag vem jag ska hålla koll på Hahah 2 nov, 2014 15:41 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree: aww, jag tycker iaf du är jättetrevlig, du borde inte behöva känna så Skrivet av Borttagen: Haha aw :3 Nä, men min sociala fobi hindrar mig Skrivet av LauraTree: Haha, ja, det blir man xDsanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m! Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol[/quote xD Naw ingen hatar dig för att du är trevlig och skriver till dem! Actually tror jag många här vill skriva men inte vågar pga de känner sig påträngande, men blir jätteglada när någon ugglar (jag inräknad heh) c: 2 nov, 2014 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen