@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Wow bra jobbat! Hur många sidor är 45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc: Skrivet av LauraTree: Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^Skrivet av Borttagen: wow haha, men det är värt ett försök! Skrivet av LauraTree: 50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3 Skrivet av Borttagen: uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt.. alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår 2 nov, 2014 14:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^Skrivet av Borttagen: Wow bra jobbat! Hur många sidor är 45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc: Skrivet av LauraTree: Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^Skrivet av Borttagen: wow haha, men det är värt ett försök! Skrivet av LauraTree: 50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3 Skrivet av Borttagen: uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt.. alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår Ja, eller hur Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD 2 nov, 2014 14:37 |
|
Elma00
Elev |
Jag var jättestressad över en läxa som jag trodde skulle vara klar imorgon men det är tills på fredag.. Är både glad och sur.
2 nov, 2014 14:41 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: 100 sidor.. O.O Men fett kul ändå, att skriva en egen bok! Skrivet av LauraTree: Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^Skrivet av Borttagen: Wow bra jobbat! Hur många sidor är Skrivet av LauraTree: Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^Skrivet av Borttagen: wow haha, men det är Skrivet av LauraTree: 50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3 Skrivet av Borttagen: uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt.. värt ett försök! alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore 45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc: Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår Ja, eller hur Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD Haha lycka tiill! Gud vad långt tid det tar att brygga en trolldryck...är sämst på det hah så har inte testat på två år :p 2 nov, 2014 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Ja, det är det! Man känner sig så stolt efter :3Skrivet av Borttagen: 100 sidor.. O.O Men fett kul ändå, att skriva en egen bok! Skrivet av LauraTree: Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^Skrivet av Borttagen: Wow bra jobbat! Hur många sidor är Skrivet av LauraTree: Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^Skrivet av Borttagen: wow haha, men det är Skrivet av LauraTree: 50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3 Skrivet av Borttagen: uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt.. värt ett försök! alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore 45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc: Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår Ja, eller hur Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD Haha lycka tiill! Gud vad långt tid det tar att brygga en trolldryck...är sämst på det hah så har inte testat på två år :p Ja, eller hur xD Men det är en bra timer cx 2 nov, 2014 14:44 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Ja, det är det! Man känner sig så stolt efter :3Skrivet av Borttagen: 100 sidor.. O.O Men fett kul ändå, att skriva en egen bok! Skrivet av LauraTree: Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^Skrivet av Borttagen: Wow bra jobbat! Hur många sidor är Skrivet av LauraTree: Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^Skrivet av Borttagen: wow haha, men det är Skrivet av LauraTree: 50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara Skrivet av Borttagen: uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt.. det, men "Aim high, hit low" :3 värt ett försök! alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore 45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc: Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår Ja, eller hur Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD Haha lycka tiill! Gud vad långt tid det tar att brygga en trolldryck...är sämst på det hah så har inte testat på två år :p Ja, eller hur xD Men det är en bra timer cx Förstår det! C: Haha vilka tidsmål ;' 2 nov, 2014 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Ja xD Har inte tänkt på det innan, men nu när jag loggade in på Pottermore så tänkte jag att jag kunde ju brygga trolldrycker och samtidigt få en massa ord skrivna :]Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Ja, det är det! Man känner sig så stolt efter :3Skrivet av Borttagen: 100 sidor.. O.O Men fett kul ändå, att skriva en egen bok! Skrivet av LauraTree: Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^Skrivet av Borttagen: Wow bra jobbat! Hur många sidor är Skrivet av LauraTree: Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^Skrivet av Borttagen: wow haha, men det är Skrivet av LauraTree: 50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara Skrivet av Borttagen: uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt.. det, men "Aim high, hit low" :3 värt ett försök! alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore 45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc: Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår Ja, eller hur Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD Haha lycka tiill! Gud vad långt tid det tar att brygga en trolldryck...är sämst på det hah så har inte testat på två år :p Ja, eller hur xD Men det är en bra timer cx Förstår det! C: Haha vilka tidsmål ;' -------------------------- Har 17171 inlägg nu 2 nov, 2014 14:51 |
|
Wingardium Levioosa
Elev |
2 nov, 2014 14:54 |
|
LauraTree
Elev |
sanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp
Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m! 2 nov, 2014 14:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Haha, ja, det blir man xDsanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m! Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol 2 nov, 2014 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen