Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18446 18447 18448 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3
wow haha, men det är värt ett försök!
alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD
Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^
Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore
Wow bra jobbat! Hur många sidor är 45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc:
Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår xD

2 nov, 2014 14:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3
wow haha, men det är värt ett försök!
alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD
Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^
Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore
Wow bra jobbat! Hur många sidor är 45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc:
Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår xD
Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^
Ja, eller hur
Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD

2 nov, 2014 14:37

Elma00
Elev

Avatar


Jag var jättestressad över en läxa som jag trodde skulle vara klar imorgon men det är tills på fredag.. Är både glad och sur.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

2 nov, 2014 14:41

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3
wow haha, men det är
värt ett försök!
alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD
Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^
Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore
Wow bra jobbat! Hur många sidor är
45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc:
Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår xD
Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^
Ja, eller hur
Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD
100 sidor.. O.O Men fett kul ändå, att skriva en egen bok!
Haha lycka tiill! Gud vad långt tid det tar att brygga en trolldryck...är sämst på det hah så har inte testat på två år :p

2 nov, 2014 14:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3
wow haha, men det är
värt ett försök!
alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD
Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^
Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore
Wow bra jobbat! Hur många sidor är
45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc:
Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår xD
Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^
Ja, eller hur
Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD
100 sidor.. O.O Men fett kul ändå, att skriva en egen bok!
Haha lycka tiill! Gud vad långt tid det tar att brygga en trolldryck...är sämst på det hah så har inte testat på två år :p
Ja, det är det! Man känner sig så stolt efter :3
Ja, eller hur xD Men det är en bra timer cx

2 nov, 2014 14:44

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara
det, men "Aim high, hit low" :3
wow haha, men det är
värt ett försök!
alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD
Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^
Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på
Pottermore
Wow bra jobbat! Hur många sidor är
45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc:
Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår xD
Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^
Ja, eller hur
Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD
100 sidor.. O.O Men fett kul ändå, att skriva en egen bok!
Haha lycka tiill! Gud vad långt tid det tar att brygga en trolldryck...är sämst på det hah så har inte testat på två år :p
Ja, det är det! Man känner sig så stolt efter :3
Ja, eller hur xD Men det är en bra timer cx

Förstår det! C:
Haha vilka tidsmål ;' men ja det är ju sant

2 nov, 2014 14:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara
det, men "Aim high, hit low" :3
wow haha, men det är
värt ett försök!
alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD
Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^
Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på
Pottermore
Wow bra jobbat! Hur många sidor är
45000 ord ungefär?? 5000 redan är ju en väldigt bra start, det är ju bara 2 november nu lixom cc:
Var inne på Pottermore igår fast hann bara läsa om Umbridge; uuuusch vad jag hatar henne och jag fick så många fler anledningar till det igår xD
Jag vet inte riktigt, någonstans över hundra tror jag c: Ja, jag hoppas att jag fortsätter i den här takten haha ^^
Ja, eller hur
Nu brygger jag en trolldryck som ska bryggas i 70 minuter, så jag har 70 minuter på mig att få 6000 ord haha ... önska mig lycka till, lär behöva det xD
100 sidor.. O.O Men fett kul ändå, att skriva en egen bok!
Haha lycka tiill! Gud vad långt tid det tar att brygga en trolldryck...är sämst på det hah så har inte testat på två år :p
Ja, det är det! Man känner sig så stolt efter :3
Ja, eller hur xD Men det är en bra timer cx

Förstår det! C:
Haha vilka tidsmål ;' men ja det är ju sant
Ja xD Har inte tänkt på det innan, men nu när jag loggade in på Pottermore så tänkte jag att jag kunde ju brygga trolldrycker och samtidigt få en massa ord skrivna :]

--------------------------

Har 17171 inlägg nu

2 nov, 2014 14:51

Wingardium Levioosa
Elev

Avatar


Jag kom hem från Grekland i natt kl. 5 typ.
Skönt att vara hemma ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F6d4828c1f6535f6c88cfaceee89aefcb%2Ftumblr_ou3j0tg5U21sg6ysuo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F5304c1dca82971e592309cf65e6f6cdf%2Ftumblr_ovkisnduQT1vfsoido1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fydcdch66

2 nov, 2014 14:54

LauraTree
Elev

Avatar


sanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp

Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m!

2 nov, 2014 14:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
sanna1324567: hahah man verkar bli smått galen av den där skrivtävlingen (tävling mot sig själv right) :pp

Coolt! Vänta då är ju du Master of Mugglis, nästan dubbel-master t.o.m!
Haha, ja, det blir man xD

Yas :3 Jag var jätteaktiv förut, när jag hade vänner här (= när jag vågade skriva till folk utan att jag trodde att de hatar mig) lol

2 nov, 2014 15:01

1 2 3 ... 18446 18447 18448 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.