Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18445 18446 18447 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o


Gash xD förstår inte ;O

2 nov, 2014 13:33

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o


Gash xD förstår inte ;O


Stör mig på att jag är sist, då vet jag inte vad den som är på 11e plats har D:
Vill liksom ligga på topplistan!

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 nov, 2014 13:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o


Gash xD förstår inte ;O


Stör mig på att jag är sist, då vet jag inte vad den som är på 11e plats har D:
Vill liksom ligga på topplistan!


Sorry guys.

2 nov, 2014 13:40

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3
wow haha, men det är värt ett försök!
alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD

2 nov, 2014 13:41

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o


Gash xD förstår inte ;O


Stör mig på att jag är sist, då vet jag inte vad den som är på 11e plats har D:
Vill liksom ligga på topplistan!


Sorry guys.


Nej då, du är duktig att tagit dig så långt
Hoppas det slutar ikväll och inte imorgon då jag inte kan spela bara xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 nov, 2014 13:42

Frivolt
Elev

Avatar



VildvittraÅåh ;O Jag förstår det ;O irriterande ;O Själv ligger jag på plats 12 så nånstans mellan oss två har elvan antalet troll ;P


InspiredPsychoDet är lugnt du ♥

2 nov, 2014 13:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o


Gash xD förstår inte ;O


Stör mig på att jag är sist, då vet jag inte vad den som är på 11e plats har D:
Vill liksom ligga på topplistan!


Sorry guys.


Nej då, du är duktig att tagit dig så långt
Hoppas det slutar ikväll och inte imorgon då jag inte kan spela bara xD


Tack

Haha, vi får se. Det blir lite uppehåll idag då jag ska prata med farmor på Skype XD

Frivolt
Tack ♥

2 nov, 2014 13:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3
wow haha, men det är värt ett försök!
alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD
Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^
Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore

2 nov, 2014 13:46

Vildvittra
Elev

Avatar


Frivolt
Vad bra, då är det Cara som är emellan oss xD
Så kom ikapp henne bara

InspiredPsycho
Bra, bra, skapa länge du

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 nov, 2014 13:53

Borttagen

Avatar

+1


Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F6ad713f386933c8cf50d9cac121a661e%2Ftumblr_n79g25Kzu01sj7axxo1_500.gif

2 nov, 2014 14:00

1 2 3 ... 18445 18446 18447 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.