@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o
Gash xD förstår inte ;O 2 nov, 2014 13:33 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o Gash xD förstår inte ;O Stör mig på att jag är sist, då vet jag inte vad den som är på 11e plats har D: Vill liksom ligga på topplistan! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 nov, 2014 13:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o Gash xD förstår inte ;O Stör mig på att jag är sist, då vet jag inte vad den som är på 11e plats har D: Vill liksom ligga på topplistan! Sorry guys. 2 nov, 2014 13:40 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: wow haha, men det är värt ett försök! Skrivet av LauraTree: 50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3 Skrivet av Borttagen: uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt.. alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD 2 nov, 2014 13:41 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o Gash xD förstår inte ;O Stör mig på att jag är sist, då vet jag inte vad den som är på 11e plats har D: Vill liksom ligga på topplistan! Sorry guys. Nej då, du är duktig att tagit dig så långt Hoppas det slutar ikväll och inte imorgon då jag inte kan spela bara xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 nov, 2014 13:42 |
|
Frivolt
Elev |
VildvittraÅåh ;O Jag förstår det ;O irriterande ;O Själv ligger jag på plats 12 så nånstans mellan oss två har elvan antalet troll ;P InspiredPsychoDet är lugnt du ♥ 2 nov, 2014 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: ALLA på topplistan har över 1000 troll....huur HUUR kan man ha fått så mkt troll? :O Jag är lixom GLAD över mina typ 920 eller vad jag nu har....Och folk ba: nää, hej här har jag fångat typ 7000000000 troll O_o Gash xD förstår inte ;O Stör mig på att jag är sist, då vet jag inte vad den som är på 11e plats har D: Vill liksom ligga på topplistan! Sorry guys. Nej då, du är duktig att tagit dig så långt Hoppas det slutar ikväll och inte imorgon då jag inte kan spela bara xD Tack Haha, vi får se. Det blir lite uppehåll idag då jag ska prata med farmor på Skype XD Frivolt Tack ♥ 2 nov, 2014 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Ja haha :] Jag skrev 45 000 ord i april (tror det var under den Camp Nanowrimo:n???) så detta blir nog inte alldeles för omöjligt, men det kommer ju absolut att bli jättesvårt haha ^^Skrivet av Borttagen: wow haha, men det är värt ett försök! Skrivet av LauraTree: 50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3 Skrivet av Borttagen: uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt.. alltså shit, det längsta jag skrivit är typ 3000 ord i en rapport och den var oändlig xDD Nu har jag skrivit 5000 ord btw! Så jag ska gå in på Pottermore 2 nov, 2014 13:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Frivolt
Vad bra, då är det Cara som är emellan oss xD Så kom ikapp henne bara InspiredPsycho Bra, bra, skapa länge du "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 nov, 2014 13:53 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 2 nov, 2014 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen