Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18444 18445 18446 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tvilling
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tvilling
Vi kör på det

Härligt, då finns det uppe nu ^^

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

2 nov, 2014 11:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tvilling:
Skrivet av Borttagen:
Tvilling
Vi kör på det

Härligt, då finns det uppe nu ^^


Tack! Hittade nu ^^ tack så mycket!

2 nov, 2014 11:55

Borttagen

Avatar



Det satt en fågel på min fönsterbräda. c:

2 nov, 2014 12:11

Borttagen

Avatar


Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu

2 nov, 2014 12:50

Borttagen

Avatar


Ahahaha, min nervsjukdom kan gå och ta sig...
Orkar inte med den idag

Det var okej i någon vecka, men nu gör ansiktet ont som bara den. Suck.
Får vänta tills det går över då.

2 nov, 2014 13:05

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..

2 nov, 2014 13:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Har bestämt mig för att jag får gå in på Pottermore när jag har skrivit 5000 ord, och äta min muffin när jag har skrivit 6000 ord. KOMMER ATT TA ETT TAG men nu är jag iaf lite mer motiverad huhu
uh vad stressigt det låter xD Vad har du satt upp för mål? :p
Tänkte vara med men ångrade mig pga stressigt..
50 000 ord haha ... är rätt säker på att jag inte kommer att klara det, men "Aim high, hit low" :3

2 nov, 2014 13:21

Borttagen

Avatar


Någon som vill komma hit och dricka te med mig?

2 nov, 2014 13:22

Frivolt
Elev

Avatar





Skrivet av Borttagen:
Någon som vill komma hit och dricka te med mig?


Åh! hade jag bott i närheten hade jag lätt kommit över och druckit te!

2 nov, 2014 13:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon som vill komma hit och dricka te med mig?


Gärna, om jag bodde närmare.

2 nov, 2014 13:26

1 2 3 ... 18444 18445 18446 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.