@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
ÄLSKA MIN NYA PROFILBILD! Love forever
EDIT: Har bytt bild sedan dess, men den här passar väl ganska bra ändå x)
2 nov, 2014 02:25
Detta inlägg ändrades senast 2014-11- 2 kl. 14:14
|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Kintsugi: Jag undrade precis om mina grannar dött eller om de var ute. För dessa grannar klampar ALLTID som elefanter i golvet, gärna runt 22-23-snåret om kvällarna och runt 9-snåret på morgnarna. Men ikväll har det varit ovanligt tyst... Nu hörde jag dem klampa in i trapphuset. Och DÄR började taklampan börja skaka av vibrationerna ifrån deras klampande. ...vad jag älskar osmidiga grannar. livet i lägenhet... Ungefär så ja. Men jag tycker det är lite vidrigt att min taklampa fått sig en stor spricka i glashöljet av allt klampande på ovansidan. Känns ju sådär att veta att man sover strax under den Så himla drygt med grannar som inte bryr sig/inte tänker på att andra i samma byggnad kan höra dem. Lider med dig! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2014 04:14 |
|
Klaestron
Elev |
2 nov, 2014 07:33 |
|
Borttagen
|
Mitt rum luktar nagellack c:
wooho, kom just på att vi har scones. EDIT: Nej.. någon har ätit upp de. 2 nov, 2014 09:31 |
|
Borttagen
|
Mammas kille är så snäll ;__;
Han hörde att jag var vaken, så han gjorde kaffe åt mig, kom med det till mitt rum och sa att han tänkte åka till stan snart, och undrade om jag ville följa med :3 2 nov, 2014 09:41 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mitt rum luktar nagellack c: Mitt med! Nagellack och aceton :3 Skrivet av Borttagen: Mammas kille är så snäll ;__; Han hörde att jag var vaken, så han gjorde kaffe åt mig, kom med det till mitt rum och sa att han tänkte åka till stan snart, och undrade om jag ville följa med :3 Men åh, vilken lyx! Bästa som finns är ju när man får kaffi bryggt av någon annan utan att man behöver be om det!
2 nov, 2014 09:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Den här bilden har cirkulerat hysteriskt mycket på min facebook senaste veckorna, så nu delar jag med mig av den här... för den är fortfarande sjukt bra!
![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2014 10:18 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Den här bilden har cirkulerat hysteriskt mycket på min facebook senaste veckorna, så nu delar jag med mig av den här... för den är fortfarande sjukt bra! Anarki!
2 nov, 2014 10:21 |
|
Borttagen
|
Min spellista på spotify, med alla mina favoritlåtar, består nästan bara av Ed Sheeran.
2 nov, 2014 10:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag älskar Amanda så jäkla mycket. Och Ola den filuren, han bara växer och växer i min själ för var dag som går. HELT UNDERBAR MÄNNISKA! ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2014 10:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen