@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-; Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c KRAAAM LUUUUC ♥♥♥♥♥♥ Awww taack♥ ^^ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥ ;; ![]()
2 nov, 2014 00:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Mwaah. 12e plats.... varför e folk så bra på o leta troll?? XD orkar inteeee xD hahha!!! Du får gärna ta min plats, haha! haha ja tack gärna ; D och du som inte ens skulle va med i år 2 nov, 2014 00:24 |
|
Qlql
Elev |
Imorgon blir det jungfruresa rakt ut på Atlanten med M/s Quantum of the Seas. Ankommer New York i Nya Världen den 10:e november.
So long! 2 nov, 2014 00:24 |
|
Solkatten
Elev |
Det är nästan bara slytherinare och hufflepuffare på topplistan till trolljakten. x)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2014 00:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Mwaah. 12e plats.... varför e folk så bra på o leta troll?? XD orkar inteeee xD hahha!!! Du får gärna ta min plats, haha! haha ja tack gärna ; D och du som inte ens skulle va med i år Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Mwaah. 12e plats.... varför e folk så bra på o leta troll?? XD orkar inteeee xD hahha!!! Du får gärna ta min plats, haha! haha ja tack gärna ; D och du som inte ens skulle va med i år Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Mwaah. 12e plats.... varför e folk så bra på o leta troll?? XD orkar inteeee xD hahha!!! Du får gärna ta min plats, haha! haha ja tack gärna ; D och du som inte ens skulle va med i år Shh, påminn mig inte xD så bra är jag på att hålla det jag lovar mig själv alltså... 2 nov, 2014 00:25 |
|
Frivolt
Elev |
InspiredPsycho hahah!! Sorry
2 nov, 2014 00:27 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det är nästan bara slytherinare och hufflepuffare på topplistan till trolljakten. x) ![]() ;; ![]()
2 nov, 2014 00:27 |
|
Borttagen
|
2 nov, 2014 00:28 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-; Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c KRAAAM LUUUUC ♥♥♥♥♥♥ Awww taack♥ ^^ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥ Duärbästok♥♥♥ ;;
2 nov, 2014 00:28 |
|
Frivolt
Elev |
mhm verkligen D: man kan inte låta bli när man väl börjat xD 2 nov, 2014 00:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen