@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-; Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c Kram! Tack uwu ;;
1 nov, 2014 23:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Anne Potter: LunaLovegood1 sa att jag var cool.. hehe men omg du är jättecool det är inte jag???
1 nov, 2014 23:27 |
|
Beben
Elev |
2 nov, 2014 00:07 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag undrade precis om mina grannar dött eller om de var ute. För dessa grannar klampar ALLTID som elefanter i golvet, gärna runt 22-23-snåret om kvällarna och runt 9-snåret på morgnarna. Men ikväll har det varit ovanligt tyst... Nu hörde jag dem klampa in i trapphuset. Och DÄR började taklampan börja skaka av vibrationerna ifrån deras klampande. ...vad jag älskar osmidiga grannar. livet i lägenhet... ![]()
2 nov, 2014 00:09 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-; Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c KRAAAM LUUUUC ♥♥♥♥♥♥ ![]() ;; ![]()
2 nov, 2014 00:13 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-; Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c KRAAAM LUUUUC ♥♥♥♥♥♥ Awww taack♥ ;;
2 nov, 2014 00:14 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-; Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c KRAAAM LUUUUC ♥♥♥♥♥♥ Awww taack♥ ^^ ♥♥♥;; ![]()
2 nov, 2014 00:16 |
|
Frivolt
Elev |
Mwaah. 12e plats.... varför e folk så bra på o leta troll?? XD orkar inteeee xD hahha!!!
2 nov, 2014 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Mwaah. 12e plats.... varför e folk så bra på o leta troll?? XD orkar inteeee xD hahha!!! Du får gärna ta min plats, haha! 2 nov, 2014 00:20 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-; Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c KRAAAM LUUUUC ♥♥♥♥♥♥ Awww taack♥ ^^ ♥♥♥ ♥♥♥ ;;
2 nov, 2014 00:21 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen