@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Mina katter tvingas vara instängda i mitt rum hela natten för att mammas killes jakthund sover här, den mindre är INTE öjd
Hej 1 nov, 2014 22:35 |
|
Borttagen
|
Konversation mellan mig och min lillebror.
L = Lucas J = jag L: Pancakes without Bob... nope. J: Bobby! Idjits. L: What? J: Supernatural. L: ...Bob's Burgers. Bob the Builder. L: Have you seen what they did to him? J: Yep. L: Awful. Såna kvällar är trevliga. 1 nov, 2014 22:41 |
|
Miss_Green
Elev |
1 nov, 2014 22:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag undrade precis om mina grannar dött eller om de var ute. För dessa grannar klampar ALLTID som elefanter i golvet, gärna runt 22-23-snåret om kvällarna och runt 9-snåret på morgnarna. Men ikväll har det varit ovanligt tyst...
Nu hörde jag dem klampa in i trapphuset. Och DÄR började taklampan börja skaka av vibrationerna ifrån deras klampande. ...vad jag älskar osmidiga grannar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 nov, 2014 22:52 |
|
Miss_Green
Elev |
1 nov, 2014 22:54 |
|
baramin
Elev |
Jag har en plan!
Om jag får ett sommarjobb (which I doubt) Så har jag fyllt 18 i slutat av augusti (which will happen även utan ett jobb iofs) Och då har jag pengar och myndighet (Och då åker jag på Leeds). A poem by me Maria copyright 2014 she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 nov, 2014 22:56 |
|
Hedwig96
Elev |
1 nov, 2014 22:56 |
|
Miss_Green
Elev |
1 nov, 2014 22:57 |
|
lumos1
Elev |
Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-;
Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c ;;
1 nov, 2014 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Usch vad jag känner mig ensam denna lördag kväll ;-; Saknar vissa personer enormt just nu. Vill ha en kram :c Kram! 1 nov, 2014 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen