@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
LunaLovegood1 sa att jag var cool.. hehe
![]()
1 nov, 2014 21:37 |
|
Borttagen
|
Varför då? :d
Okej, det där lät taskigt men ah... du fattar:c 1 nov, 2014 21:44 |
|
Borttagen
|
Jag tog ett så starkt och jävligt svårt beslut idag. Min primathjärna och kropp ville så jävligt gärna, men min riktiga hjärna och mitt hjärta sa NEJ, vilket var det jag gick på! Jag hade möjlighet att ångra det hela dagen och det har varit så stressande. Men nu är det försent att ångra sig och jag kan äntligen slappna av!
Jag är så glad att det inte var en hel vecka jag hade på mig att ångra mig, då skulle jag dött ångestbeslutsångestångestdöden (det finns en sådan diagnos/dödsorsak, det har jag läst i min fantasi). 1 nov, 2014 21:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tog ett så starkt och jävligt svårt beslut idag. Min primathjärna och kropp ville så jävligt gärna, men min riktiga hjärna och mitt hjärta sa NEJ, vilket var det jag gick på! Jag hade möjlighet att ångra det hela dagen och det har varit så stressande. Men nu är det försent att ångra sig och jag kan äntligen slappna av! Jag är så glad att det inte var en hel vecka jag hade på mig att ångra mig, då skulle jag dött ångestbeslutsångestångestdöden (det finns en sådan diagnos/dödsorsak, det har jag läst i min fantasi). Vill du säga vad det var? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 nov, 2014 21:49 |
|
Borttagen
|
Jag hatar när man känner ett man måste nysa, men ingenting händer. ._.
1 nov, 2014 21:55 |
|
the marauder
Elev |
1 nov, 2014 21:56 |
|
Klaestron
Elev |
Har denna låt i huvudet(ca 30s in i klippet) lite hissmusik-stuk över det hela om den gått lite långsammare...
1 nov, 2014 22:15 |
|
Borttagen
|
Jag ska förhoppningsvis träffa en gammal kompis imorgon, om hon nu inte åker bort.
1 nov, 2014 22:17 |
|
Borttagen
|
Efter ungefär ett halvår orkade jag göra klart slutet på mitt marschpotpurri för klarinetter :p och det var inte ens långt...
1 nov, 2014 22:29 |
|
Borttagen
|
Någon som vill rolla något Hobbit liknande?
1 nov, 2014 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen