@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Hejdå Mugglis! ♥ Ifall jag inte överlever... (ska snart till en kyrkogård i mörkret O.O) Låter läskigt ;___; Lycka till! Hihi det kommer det att bli. D: Tack! ^^
1 nov, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
Längtar redan till jul eh
1 nov, 2014 19:42 |
|
Borttagen
|
Kom för ett litet tag sen hem från New York och det var verkligen fantastisk där! Vi gjorde en massa roliga saker och åt en massa god mat!
1 nov, 2014 19:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Längtar redan till jul eh Jag med. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 nov, 2014 19:45 |
|
lumos1
Elev |
Min familj tvingar mig att se på Star Wars med dem, men jag vill skriva på min berättelse till NaNoWriMo! Arghh filmen är inte ens bra! D:
;;
1 nov, 2014 19:46 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av lumos1: Min familj tvingar mig att se på Star Wars med dem, men jag vill skriva på min berättelse till NaNoWriMo! Arghh filmen är inte ens bra! D: MEN HUR KAN DU INTE GILLA STAR WARS????? D: </3
1 nov, 2014 20:00 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
1 nov, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: HAHA nejdå xDtror sanna1324567 kommer blocka mig här efter min senaste uggla cx 1 nov, 2014 20:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
NU blir jag hungrig för kvällen. Känns drygt. Vill inte äta så här sent :O :O :O
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 nov, 2014 20:07 |
|
Borttagen
|
Det var typ fem barn som precis kom för bus eller godis
................................... det var igår ok halloween är över EDIT: jag är bitter för att de får godis och inte jag ok 1 nov, 2014 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen