@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Idag träffade jag LIA15! Jag har träffat Fellrendión och Siriusis, sen så är the marauder min syster också.
Så sammanlagt har jag träffat 4 personer från mugglis. Haha, det känns som om jag typ samlar på mugglisar nu. xD
1 nov, 2014 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som vill uggla med mig? Jag är sjukt uttråkad I can do that ^^ 1 nov, 2014 17:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Idag träffade jag LIA15! Jag har träffat Fellrendión och Siriusis, sen så är the marauder min syster också. Så sammanlagt har jag träffat 4 personer från mugglis. Haha, det känns som om jag typ samlar på mugglisar nu. xD Samma här (4 personer). Fast Lia har jag inte träffat men potterflicka har jag träffat. Haha! Jag hoppas på att lägga till fler i samlingen snart... X'3
1 nov, 2014 17:19 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Trädkatten: Idag träffade jag LIA15! Jag har träffat Fellrendión och Siriusis, sen så är the marauder min syster också. Så sammanlagt har jag träffat 4 personer från mugglis. Haha, det känns som om jag typ samlar på mugglisar nu. xD Samma här (4 personer). Fast Lia har jag inte träffat men potterflicka har jag träffat. Haha! Jag hoppas på att lägga till fler i samlingen snart... X'3 Aa, jag med. Jag vill ha en stoooor samling. Jag höll nästan på att säga att jag snart kunde lägga till dig på listan när vi ska titta på Mockingjay, men dig har jag ju redan på listan. x)
1 nov, 2014 17:24 |
|
LolFeelings
Elev |
Efter att ha varit på comicon idag skulle jag till heron city för att äta. Det jag möttes av när jag gick in var skrik som att jag var på en nöjespark eller något. Nä, utav en slump hade jag funnit en yohio-konsert. Hur lyckas man ens med det. Hur.
1 nov, 2014 17:27 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Efter att ha varit på comicon idag skulle jag till heron city för att äta. Det jag möttes av när jag gick in var skrik som att jag var på en nöjespark eller något. Nä, utav en slump hade jag funnit en yohio-konsert. Hur lyckas man ens med det. Hur. Hahahah omg ;; ![]()
1 nov, 2014 17:34 |
|
hermioneemma
Elev |
1 nov, 2014 17:35
Detta inlägg ändrades senast 2014-11- 1 kl. 23:51
|
|
Borttagen
|
Nu, nu är min profil fin.
1 nov, 2014 17:40 |
|
Klaestron
Elev |
1 nov, 2014 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Nu, nu är min profil fin. Ja du hade ett fint troll där med! Har faktiskt hittat några stycken där tidigare. Spoiler: Tryck här för att visa! 1 nov, 2014 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen