@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 nov, 2014 15:38 |
|
Beben
Elev |
1 nov, 2014 15:39 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2014 15:40 |
|
Borttagen
|
Tackar min medicin som gör mig trött, illamående, yr, och ger mig hudutslag.
Och sen ska jag höja dosen på skiten också... 1 nov, 2014 15:41 |
|
yerAwizardThea
Elev |
1 nov, 2014 16:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: insåg precis att jag har haft den översta bilden i min signatur i typ två år omg (fortfarande tack till Pixie som hjälpte mig med den ♥) louis ♥♥♥ herrgud det var så längesen???
1 nov, 2014 16:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har tydligen klättrat på duellistan.
Jag har inte ens ansträngt mig för det på väldigt länge och sen gör jag det utan att ens märka det. Hej 1 nov, 2014 16:26 |
|
Pixie
Elev |
1 nov, 2014 16:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Jag har biljett! Jag ska se One Direction nästa år! :'D ♥ ♥ Det ska jag också! Haha, mamma kom in till mitt rum i morse och frågade om jag kunde tänka mej att gå med min syster eftersom hon tyckte att hon inte borde gå ensam med sina kompisar, haha. Fast min syster vet inte, hon ska få de till julklapp, så hoppas hon inte läser de här.. Vad har ni för platser? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 nov, 2014 16:46 |
|
Borttagen
|
Någon som vill uggla med mig? Jag är sjukt uttråkad
1 nov, 2014 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen