Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione :D
Elev |
4 nov, 2012 12:05 |
|
viktor
Elev |
Har visst glömt att jojina gör det nu!
4 nov, 2012 12:10 |
|
Hermione :D
Elev |
4 nov, 2012 12:17 |
|
viktor
Elev |
jag vet
4 nov, 2012 12:22 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av whirlwinds: han har inte ens hört av sig än = det lär förmodligen inte bli av = vill dö Hur gick det? häär om du vill prata tyyp! Whaaat a biatch Min tumblr!
4 nov, 2012 15:30 |
|
viktor
Elev |
Vill bara slita två av mina bästa vänner i stycken, jag har sätt hur hon tittar på dem, och en av dem är världens största player, och den andra ger mig feedback, är väldigt orolig och förtvivlad just nu!!!
Är också här om du vill prata ♥ 4 nov, 2012 15:34 |
|
Tuggrus
Elev |
Tihi.. dör lite grann because of måndag i morgon :3
Sen typ återupplivades han idag och började chatta med mig och mina frändz på kik igen.. och nu sitter jag och bah "TrololoL" MUMS! 4 nov, 2012 18:17 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Tuggrus: jag avskyr detta jag är magsjuk och kan inte gå till skolan imorgonTihi.. dör lite grann because of måndag i morgon :3 Sen typ återupplivades han idag och började chatta med mig och mina frändz på kik igen.. och nu sitter jag och bah "TrololoL" 4 nov, 2012 18:19 |
|
Somnium
Elev |
Asdfghjkl, måndag imorgon. Ohyes. Finally. Har inte sett och kramat honom sedan fredagen innan lovet.
Kom igen tiden, gå lite snabbare nu tack! Vill till skolan och krama om my crush.♥ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 nov, 2012 18:26 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Amandan: Skrivet av whirlwinds: han har inte ens hört av sig än = det lär förmodligen inte bli av = vill dö Hur gick det? häär om du vill prata tyyp! Whaaat a biatch åh tack men det är lugnt, han hörde av sig en stund senare och sa att han inte hann träffas och sådär, MEN vi har väl smsat en del och så och I HELGEN SKA JAG BETALA TYP HUNDRA SPÄNN FÖR ATT GÅ PÅ EN SPELNING MED BAND JAG INTE ENS TYCKER OM EGENTLIGEN för då får jag träffa honom ehe
4 nov, 2012 21:59 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen