Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 183 184 185 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ska vi gå till skogen och kolla upp det?"

23 okt, 2013 18:36

Borttagen

Avatar


"Ja... Om du vill"
Mumlade jag.

23 okt, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


"Jag behöver inte. Men om du känner dig orolig följer jag gärna med."

23 okt, 2013 18:39

Borttagen

Avatar


"Ja kom, men vi visar oss inte... Om det inte behövs."

23 okt, 2013 18:40

Borttagen

Avatar


"Visst." Jag reste mig upp.

23 okt, 2013 18:41

Borttagen

Avatar


Vi var snart i skogen igen.

23 okt, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


Jag gjorde som Diego och koncentrerade mig på att smärtan inte fanns.
Det dunkade faktiskt.

23 okt, 2013 18:48

Borttagen

Avatar


Jag klättrade upp i ett träd med bra utsikt och snart såg jag dom.

23 okt, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


Jag följde efter och råkade putta till Diego hårt i sodan högst upp.

23 okt, 2013 18:52

Borttagen

Avatar


Jag bet mig i läppen och försökte ignorera smärtan som blossade upp

23 okt, 2013 18:59

1 2 3 ... 183 184 185 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.