Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Ska vi gå till skogen och kolla upp det?"
23 okt, 2013 18:36
|
|
Borttagen
|
"Ja... Om du vill"
Mumlade jag.
23 okt, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
"Jag behöver inte. Men om du känner dig orolig följer jag gärna med."
23 okt, 2013 18:39
|
|
Borttagen
|
"Ja kom, men vi visar oss inte... Om det inte behövs."
23 okt, 2013 18:40
|
|
Borttagen
|
"Visst." Jag reste mig upp.
23 okt, 2013 18:41
|
|
Borttagen
|
Vi var snart i skogen igen.
23 okt, 2013 18:43
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde som Diego och koncentrerade mig på att smärtan inte fanns.
Det dunkade faktiskt.
23 okt, 2013 18:48
|
|
Borttagen
|
Jag klättrade upp i ett träd med bra utsikt och snart såg jag dom.
23 okt, 2013 18:49
|
|
Borttagen
|
Jag följde efter och råkade putta till Diego hårt i sodan högst upp.
23 okt, 2013 18:52
|
|
Borttagen
|
Jag bet mig i läppen och försökte ignorera smärtan som blossade upp
23 okt, 2013 18:59
|
Du får inte svara på den här tråden.