Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18369 18370 18371 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av AlexZz:
ThePrettyGirl
Snälla säg att du rapporterade den jäveln? Sådant är inte okej och ditt användarnamn är jättefint och enligt mig indikerar det inget sådant allt. Men du ska inte ta sådana meddelanden, och sådant är inte okej enligt mugglis regler heller. Rapportera personen ifråga om det fortfarande är möjligt och om människan tagit bort sig själv visar det bara vilket avskum h*n faktiskt är.

Ha vilket namn du vill, det enda det är fel på är personen som skickade det där avskyvärda meddelandet.
Tack♥
Ja, jag håller med!
Men tycker ändå att mitt användarnamn känns lite... överlägset eller något xd
Ja, jag tror att personen finns kvar, men har iallafall raporterat...

29 okt, 2014 17:46

Pernilla
Elev

Avatar


Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Borttagen:
OMG OMG OMG!!!!!!
Text från Sf.se:
THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1
Drama, Action
2 timmar 5 minuter
P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november.
Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya!


vad ska jag göra om det inte blir 11-årsgräns?!?!?!?!?


Gå med en vuxen, de brukar släppa in en om man är i vuxetsällskap

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

29 okt, 2014 17:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pernilla:
Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Borttagen:
OMG OMG OMG!!!!!!
Text från Sf.se:
THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1
Drama, Action
2 timmar 5 minuter
P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november.
Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya!


vad ska jag göra om det inte blir 11-årsgräns?!?!?!?!?


Gå med en vuxen, de brukar släppa in en om man är i vuxetsällskap


Du måste vara 15 år oavsett.
7 åringar kan gå in på filmer med 11årsgräns om de har en vuxen med sig men det gäller inte samma med 15årsgränsen..

29 okt, 2014 17:48

Pernilla
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Borttagen:
OMG OMG OMG!!!!!!
Text från Sf.se:
THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1
Drama, Action
2 timmar 5 minuter
P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november.
Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya!


vad ska jag göra om det inte blir 11-årsgräns?!?!?!?!?


Gå med en vuxen, de brukar släppa in en om man är i vuxetsällskap


Du måste vara 15 år oavsett.
7 åringar kan gå in på filmer med 11årsgräns om de har en vuxen med sig men det gäller inte samma med 15årsgränsen..


Det brukar gå, jag kommer in med vuxetsällskap på 15-årsgräns filmer

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

29 okt, 2014 17:50

hermioneemma
Elev

Avatar


Skrivet av Pernilla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Borttagen:
OMG OMG OMG!!!!!!
Text från Sf.se:
THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1
Drama, Action
2 timmar 5 minuter
P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november.
Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya!


vad ska jag göra om det inte blir 11-årsgräns?!?!?!?!?


Gå med en vuxen, de brukar släppa in en om man är i vuxetsällskap


Du måste vara 15 år oavsett.
7 åringar kan gå in på filmer med 11årsgräns om de har en vuxen med sig men det gäller inte samma med 15årsgränsen..


Det brukar gå, jag kommer in med vuxetsällskap på 15-årsgräns filmer


va!?! det står ju överallt om det är 15 så är det 15...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Ftumblr_ls9dwqTouP1qdoyv4o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fl3q2ZPnyGbwuaJcAw%2Fgiphy.gif

29 okt, 2014 17:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pernilla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Borttagen:
OMG OMG OMG!!!!!!
Text från Sf.se:
THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1
Drama, Action
2 timmar 5 minuter
P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november.
Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya!


vad ska jag göra om det inte blir 11-årsgräns?!?!?!?!?


Gå med en vuxen, de brukar släppa in en om man är i vuxetsällskap


Du måste vara 15 år oavsett.
7 åringar kan gå in på filmer med 11årsgräns om de har en vuxen med sig men det gäller inte samma med 15årsgränsen..


Det brukar gå, jag kommer in med vuxetsällskap på 15-årsgräns filmer


Då ser du nog äldre ut än 15. Jag var 14 när jag och mamma skulle se på Innan frosten som är en svensk deckare. Jag kom inte in..

29 okt, 2014 17:52

AlexZz
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlexZz:
ThePrettyGirl
Snälla säg att du rapporterade den jäveln? Sådant är inte okej och ditt användarnamn är jättefint och enligt mig indikerar det inget sådant allt. Men du ska inte ta sådana meddelanden, och sådant är inte okej enligt mugglis regler heller. Rapportera personen ifråga om det fortfarande är möjligt och om människan tagit bort sig själv visar det bara vilket avskum h*n faktiskt är.

Ha vilket namn du vill, det enda det är fel på är personen som skickade det där avskyvärda meddelandet.
Tack♥
Ja, jag håller med!
Men tycker ändå att mitt användarnamn känns lite... överlägset eller något xd
Ja, jag tror att personen finns kvar, men har iallafall raporterat...

Awesome jobbat. Det är oacceptabelt beteende.

Byt om du verkligen vill, men jag tycker fortf. bättre om ditt än mitt. XD

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

29 okt, 2014 17:52

Pernilla
Elev

Avatar


Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Borttagen:
OMG OMG OMG!!!!!!
Text från Sf.se:
THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1
Drama, Action
2 timmar 5 minuter
P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november.
Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya!


vad ska jag göra om det inte blir 11-årsgräns?!?!?!?!?


Gå med en vuxen, de brukar släppa in en om man är i vuxetsällskap


Du måste vara 15 år oavsett.
7 åringar kan gå in på filmer med 11årsgräns om de har en vuxen med sig men det gäller inte samma med 15årsgränsen..


Det brukar gå, jag kommer in med vuxetsällskap på 15-årsgräns filmer


va!?! det står ju överallt om det är 15 så är det 15...


det kan bero på vem som släpper in eller vilken bio man går på

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

29 okt, 2014 17:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pernilla:
Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pernilla:
Skrivet av hermioneemma:
Skrivet av Borttagen:
OMG OMG OMG!!!!!!
Text från Sf.se:
THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1
Drama, Action
2 timmar 5 minuter
P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november.
Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya!


vad ska jag göra om det inte blir 11-årsgräns?!?!?!?!?


Gå med en vuxen, de brukar släppa in en om man är i vuxetsällskap


Du måste vara 15 år oavsett.
7 åringar kan gå in på filmer med 11årsgräns om de har en vuxen med sig men det gäller inte samma med 15årsgränsen..


Det brukar gå, jag kommer in med vuxetsällskap på 15-årsgräns filmer


va!?! det står ju överallt om det är 15 så är det 15...


det kan bero på vem som släpper in eller vilken bio man går på


Följer de reglerna så får de under 15 inte följa med en vuxen på en film med 15-årsgräns.

http://www.sf.se/kundservice/aldersgranser/

Med 15-årsgränsen är det annorlunda. Man måste ha fyllt 15 år för att få se en sådan film på biograf, även om man skulle besöka biografen i vuxens sällskap. Här gäller medierådets bedömning oavsett vad föräldrarna anser vara rätt. En film som av någon anledning inte granskats får automatiskt 15-årsgräns. Biografpersonalen är enligt lag skyldiga att kontrollera att åldersgränserna följs. Man bör vara beredd att kunna styrka sin ålder med ID-handling, till exempel pass. Om du vill veta mer om åldersgränser kan du läsa om det på Statens medieråds webbplats.

29 okt, 2014 17:55

Borttagen

Avatar


50 troll, hah

29 okt, 2014 17:57

1 2 3 ... 18369 18370 18371 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.