@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 100
Elev |
29 okt, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
29 okt, 2014 16:22 |
|
Borttagen
|
OMG OMG OMG!!!!!!
Text från Sf.se: THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1 Drama, Action 2 timmar 5 minuter P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november. Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya! 29 okt, 2014 16:42 |
|
Pernilla
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG OMG OMG!!!!!! Text från Sf.se: THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1 Drama, Action 2 timmar 5 minuter P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november. Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya! Hoppas det blir 11-årsgräns The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 29 okt, 2014 16:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2532173-goteborgs-stad-valjer-ekologiskt
Allt kött som serveras i Göteborgs stad ska vara ekologiskt från och med lördag. Men undanråd råder för kyckling och fläsk. Skitbra! woho. ...men jag fick läsa om texten sju gånger innan jag greppade vad som stod. För jag läste/tänkte: "Allt kött som serveras i Göteborgs stad ska vara vegetariskt från och med lördag." ...fattade ingenting. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2014 17:11 |
|
Pernilla
Elev |
Skrivet av Kintsugi: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2532173-goteborgs-stad-valjer-ekologiskt Allt kött som serveras i Göteborgs stad ska vara ekologiskt från och med lördag. Men undanråd råder för kyckling och fläsk. Skitbra! woho. ...men jag fick läsa om texten sju gånger innan jag greppade vad som stod. För jag läste/tänkte: "Allt kött som serveras i Göteborgs stad ska vara vegetariskt från och med lördag." ...fattade ingenting. The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 29 okt, 2014 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av AlexZz: Jag tog bara den första meningen från HP som jag kunde komma på och la till thea. För Thea var upptaget xD Skrivet av Borttagen: Varför är jag så dålig på att komma på bra användarnamn, som bara ställer till det för mig och som dessutom inte låter så j*vla bitchiga? Svar: jag har ingen fantasi. Gillar inte alls mig själv just nu :c Men jag tycker ditt anv.namn är coolt. Om du letar efter ett fantasilöst namn; har du sett mitt? XD Jag la basically till två Z:n på slutet av mitt smeknamn för att "Alex" var upptaget. Skrivet av Borttagen: Theprettygirl, jag är också hemskt onöjd med mitt användarnamn haha. Och har rätten att vara det, jag menar... nej fy. Men ditt är rätt bra ^^ Skit, jag råkade kleta ut salvan när jag skulle klia mig i ansiktet. Nu känns det bara ännu mer weird och vill bara ta bort det. Nu ska jag gå och lägga mig, förhoppningsvis kommer jag ha 50 troll imorgon kväll. Skrivet av Kim Potter: Tack hörni♥Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av AlexZz: Jag tog bara den första meningen från HP som jag kunde komma på och la till thea. För Thea var upptaget xD Skrivet av Borttagen: Varför är jag så dålig på att komma på bra användarnamn, som bara ställer till det för mig och som dessutom inte låter så j*vla bitchiga? Svar: jag har ingen fantasi. Gillar inte alls mig själv just nu :c Men jag tycker ditt anv.namn är coolt. Om du letar efter ett fantasilöst namn; har du sett mitt? XD Jag la basically till två Z:n på slutet av mitt smeknamn för att "Alex" var upptaget. Jag heter Kim och det här är ju en Harry Potter sida så ehm ja så kom det namnet Men jag tycker att era användarnamn är bra:c Grejen är bara att det typ hände en ganska obehaglig sak igår Spoiler: Jag vet inte om det beror på mitt användarnamn, men ja...Tryck här för att visa! 29 okt, 2014 17:31 |
|
AlexZz
Elev |
ThePrettyGirl
Snälla säg att du rapporterade den jäveln? Sådant är inte okej och ditt användarnamn är jättefint och enligt mig indikerar det inget sådant allt. Men du ska inte ta sådana meddelanden, och sådant är inte okej enligt mugglis regler heller. Rapportera personen ifråga om det fortfarande är möjligt och om människan tagit bort sig själv visar det bara vilket avskum h*n faktiskt är. Ha vilket namn du vill, det enda det är fel på är personen som skickade det där avskyvärda meddelandet. . .
29 okt, 2014 17:36 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG OMG OMG!!!!!! Text från Sf.se: THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1 Drama, Action 2 timmar 5 minuter P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november. Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya! Hoppas det blir 11-årsgräns Omg hoppas verkligen det
<3 It's a metaphor <3
29 okt, 2014 17:43
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-29 kl. 17:44
|
|
hermioneemma
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG OMG OMG!!!!!! Text från Sf.se: THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY, PART 1 Drama, Action 2 timmar 5 minuter P g a att filmen ej är granskad av Statens medieråd ännu så är åldersgränsen satt till 15 år. Ett slutgiltigt besked om rätt åldersgräns har vi senast 3 november. Alltså jag är döööd!!!!!! Det kan bli 11-årsgräns!!!! AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kanske är gamla nyheter, men för mig är dom nya! vad ska jag göra om det inte blir 11-årsgräns?!?!?!?!? ![]()
29 okt, 2014 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen