@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Några tonåringar kom - utan Halloween kläder - och bad om bus eller godis nu.. o.o Gav dem en liten godis påse var lol xD Men aww xD Vad snällt iaf att ge dem godis ändå! Ja, antar väl det xD De antog väl att det bodde en gammal kärring här som skulle ge dem pengar, men nope Säger man "bus eller GODIS" så är det det de blir Men precis. Förväntar sig folk pengar...? ;__; 29 okt, 2014 15:39 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du skulle ha fått mina om det hade gått ^^Haha... sitter och säger till mig själv "I can't let this happen" medan jag klubbar ner troll. ...it's AWAKE. Vill inte känna att jag måste hamna på topplistan
29 okt, 2014 15:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Du skulle ha fått mina om det hade gått ^^ Haha... sitter och säger till mig själv "I can't let this happen" medan jag klubbar ner troll. ...it's AWAKE. Vill inte känna att jag måste hamna på topplistan Haha, men aww. Tack :' Men jag klarar mig nog! Vi får se om jag kan sova inatt... 29 okt, 2014 15:43 |
|
Borttagen
|
Jag har bakat halloween 'kakor' som småningom ska se ut som knubbiga avhuggna fingrar. Smeten ligger i kylskåpet just nu och ska göra de i trettio minuter. ^^
29 okt, 2014 15:54 |
|
Borttagen
|
Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.-
29 okt, 2014 16:02 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.- Åh, jag älskar konsert! Vad för konsert?? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 okt, 2014 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.- Åh, jag älskar konsert! Vad för konsert?? Blåsorkesterkonsert XD 29 okt, 2014 16:05 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.- Åh, jag älskar konsert! Vad för konsert?? Blåsorkesterkonsert XD Ooh, ska dem/ni spela något roligt? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 okt, 2014 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.- Åh, jag älskar konsert! Vad för konsert?? Blåsorkesterkonsert XD Ooh, ska dem/ni spela något roligt? Vi ska bla spela musik från "Annie" , det är höstlovsorkestern med Östgöta bkåsarsymfoniker o elever från musikskolorna iöÖstergötland så det är rätt hög svårighetsgrad ^^ 29 okt, 2014 16:09 |
|
Borttagen
|
Dags för lite kaffe
29 okt, 2014 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen