Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18367 18368 18369 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Några tonåringar kom - utan Halloween kläder - och bad om bus eller godis nu..
o.o
Gav dem en liten godis påse var lol xD


Men aww xD
Vad snällt iaf att ge dem godis ändå!

Ja, antar väl det xD
De antog väl att det bodde en gammal kärring här som skulle ge dem pengar, men nope
Säger man "bus eller GODIS" så är det det de blir


Men precis. Förväntar sig folk pengar...? ;__;

29 okt, 2014 15:39

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Haha... sitter och säger till mig själv "I can't let this happen" medan jag klubbar ner troll.

...it's AWAKE. Vill inte känna att jag måste hamna på topplistan
Du skulle ha fått mina om det hade gått ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

29 okt, 2014 15:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Haha... sitter och säger till mig själv "I can't let this happen" medan jag klubbar ner troll.

...it's AWAKE. Vill inte känna att jag måste hamna på topplistan
Du skulle ha fått mina om det hade gått ^^


Haha, men aww. Tack :'

Men jag klarar mig nog! Vi får se om jag kan sova inatt...

29 okt, 2014 15:43

Borttagen

Avatar


Jag har bakat halloween 'kakor' som småningom ska se ut som knubbiga avhuggna fingrar. Smeten ligger i kylskåpet just nu och ska göra de i trettio minuter. ^^

29 okt, 2014 15:54

Borttagen

Avatar


Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.-

29 okt, 2014 16:02

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.-


Åh, jag älskar konsert! Vad för konsert??

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 okt, 2014 16:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Borttagen:
Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.-


Åh, jag älskar konsert! Vad för konsert??

Blåsorkesterkonsert XD

29 okt, 2014 16:05

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Borttagen:
Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.-


Åh, jag älskar konsert! Vad för konsert??

Blåsorkesterkonsert XD


Ooh, ska dem/ni spela något roligt? Blåsoprkestern som över efter mitt piano spelar alltid pirats of the carribean :3

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 okt, 2014 16:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Borttagen:
Väntar nu på att konserten ska börja, två timmar kvar -.-


Åh, jag älskar konsert! Vad för konsert??

Blåsorkesterkonsert XD


Ooh, ska dem/ni spela något roligt? Blåsoprkestern som över efter mitt piano spelar alltid pirats of the carribean :3

Vi ska bla spela musik från "Annie" , det är höstlovsorkestern med Östgöta bkåsarsymfoniker o elever från musikskolorna iöÖstergötland så det är rätt hög svårighetsgrad ^^

29 okt, 2014 16:09

Borttagen

Avatar


Dags för lite kaffe

29 okt, 2014 16:20

1 2 3 ... 18367 18368 18369 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.