@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hapo: Pappersstäder är typ min all time favoritbok, så jag är superexalterad Sedan är jag även sjukt nyfiken på hur alla skådespelare kommer se ut. Hoppas att Margo inte blir så där jättesnygg, eftersom att de gör det ganska tydligt i böckerna att utseendet inte är hennes största "tillgång" typ... Och BEN! Hur kommer Ben se ut liksom? Och Q? Omg, jag kan seriöst inte väntaaaa ^^ EDIT: Komiskt att hon skall spelas av en Victoria secret modell då. xD Jag tygcker Cara är helt dösnygg O_o 29 okt, 2014 14:52 |
|
Kim Potter
Elev |
Min kompis skulle kika mig när vi skulle ses och känner mig nervös för hon har fortfarande inte skrivit något
29 okt, 2014 14:56 |
|
Borttagen
|
Det blir pannkakor idag ;__;
Och så sitter jag och tittar på Angel med mamma. Sen ska jag måla lite. Fast jag orkar inte... 29 okt, 2014 15:09 |
|
Kim Potter
Elev |
29 okt, 2014 15:10 |
|
Borttagen
|
Woah, från plats 202 till 170-något, med bara två troll ;__;
29 okt, 2014 15:18 |
|
Kim Potter
Elev |
Några tonåringar kom - utan Halloween kläder - och bad om bus eller godis nu..
o.o Gav dem en liten godis påse var lol xD Edit: 2 av dem sprang iväg pg.a hunden också..
29 okt, 2014 15:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Några tonåringar kom - utan Halloween kläder - och bad om bus eller godis nu.. o.o Gav dem en liten godis påse var lol xD Men aww xD Vad snällt iaf att ge dem godis ändå! 29 okt, 2014 15:35 |
|
lillamymin
Elev |
Jag hatar verkligen att städa. Det är så urtråkigt! -.-
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 okt, 2014 15:36 |
|
Borttagen
|
Haha... sitter och säger till mig själv "I can't let this happen" medan jag klubbar ner troll.
...it's AWAKE. Vill inte känna att jag måste hamna på topplistan 29 okt, 2014 15:38 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Några tonåringar kom - utan Halloween kläder - och bad om bus eller godis nu.. o.o Gav dem en liten godis påse var lol xD Men aww xD Vad snällt iaf att ge dem godis ändå! Ja, antar väl det xD De antog väl att det bodde en gammal kärring här som skulle ge dem pengar, men nope Säger man "bus eller GODIS" så är det det de blir
29 okt, 2014 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen