@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
Hapo, visst är han! Känns ju riktigt bra det här!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 29 okt, 2014 11:17 |
|
Hapo
Elev |
Pappersstäder är typ min all time favoritbok, så jag är superexalterad
Sedan är jag även sjukt nyfiken på hur alla skådespelare kommer se ut. Hoppas att Margo inte blir så där jättesnygg, eftersom att de gör det ganska tydligt i böckerna att utseendet inte är hennes största "tillgång" typ... Och BEN! Hur kommer Ben se ut liksom? Och Q? Omg, jag kan seriöst inte väntaaaa ^^ EDIT: 29 okt, 2014 11:43
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-29 kl. 11:49
|
|
Lucy och Rose
Elev |
29 okt, 2014 11:44 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Hapo: Pappersstäder är typ min all time favoritbok, så jag är superexalterad Sedan är jag även sjukt nyfiken på hur alla skådespelare kommer se ut. Hoppas att Margo inte blir så där jättesnygg, eftersom att de gör det ganska tydligt i böckerna att utseendet inte är hennes största "tillgång" typ... Och BEN! Hur kommer Ben se ut liksom? Och Q? Omg, jag kan seriöst inte väntaaaa ^^ Q, Margo, Ben. Spoiler: Tryck här för att visa! Edit: tycker också hon verkar helt ok! Hon ser ju ändå inte öööversnygg ut så att säga. ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 29 okt, 2014 11:53 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Tvilling: Skrivet av Hapo: Pappersstäder är typ min all time favoritbok, så jag är superexalterad Sedan är jag även sjukt nyfiken på hur alla skådespelare kommer se ut. Hoppas att Margo inte blir så där jättesnygg, eftersom att de gör det ganska tydligt i böckerna att utseendet inte är hennes största "tillgång" typ... Och BEN! Hur kommer Ben se ut liksom? Och Q? Omg, jag kan seriöst inte väntaaaa ^^ Q, Margo, Ben. Spoiler: Tryck här för att visa! Edit: tycker också hon verkar helt ok! Hon ser ju ändå inte öööversnygg ut så att säga. Taaack! Både Q och Ben tycker jag är bra ändå ^^ 29 okt, 2014 11:58 |
|
Tvilling
Elev |
Hapo, ja asså verkligen!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 29 okt, 2014 11:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
29 okt, 2014 12:32 |
|
Borttagen
|
Cola och snus till frukost då, tänk att det ska vara så svårt att äta något klokt. Borde göra hundra saker, ligger istället och kollar på Teenwolf och vill typ.. aldrig mer gå ut.. eller jo, till våren >.< 29 okt, 2014 12:33 |
|
Frivolt
Elev |
400 troll
29 okt, 2014 12:36 |
|
Borttagen
|
Jag orkade inte ens börja i år. Klubbat ner tre troll..mest för att dom var i vägen. ;s 29 okt, 2014 12:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen