@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Har resfeber så jag kan inte sova. Åh, vart ska du? =) =) - just like themarauder 29 okt, 2014 02:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Har resfeber så jag kan inte sova. Åh, vart ska du? =) London 29 okt, 2014 02:53 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Har resfeber så jag kan inte sova. Åh, vart ska du? =) London Åhh!! =D avis! Var där ett år sedan sist.. brukade åka jätteofta tidigare. =) - just like themarauder 29 okt, 2014 02:54 |
|
Borttagen
|
Ok, ska till Harry Potter Studio samma dag vi anländer eller dagen efter vi har inte bestämt än.
Har du varit på Harry Potter Studio? themarauder 29 okt, 2014 02:56 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Ok, ska till Harry Potter Studio samma dag vi anländer eller dagen efter vi har inte bestämt än. Har du varit på Harry Potter Studio? themarauder Ja! =D jag var där förra sommaren. Åh, det är riktigt maffigt. Jag skulle nog välja en dag när man är lite.. "piggare", så man verkligen kan vara "där" i sinnet liksom. =) - just like themarauder 29 okt, 2014 02:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Ok, ska till Harry Potter Studio samma dag vi anländer eller dagen efter vi har inte bestämt än. Har du varit på Harry Potter Studio? themarauder Ja! =D jag var där förra sommaren. Åh, det är riktigt maffigt. Jag skulle nog välja en dag när man är lite.. "piggare", så man verkligen kan vara "där" i sinnet liksom. Jo det har du ju rätt i, men jag och min pappa brukar vakna till relativt snabbt 29 okt, 2014 02:59 |
|
Obliviate_
Elev |
jag är ensam inloggad på hela mugglis och jag hittar ändå inga jävla troll D:
29 okt, 2014 05:28 |
|
Klaestron
Elev |
29 okt, 2014 08:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Känner för att klä på mig och gå och handla men affären öppnar inte än på 45min Coop nära hell yeah! 29 okt, 2014 08:52 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Känner för att klä på mig och gå och handla men affären öppnar inte än på 45min Coop nära hell yeah! Hemköp öppnar 9 varje morgon, coop nära är en bit bort och jag kan inte öppettiderna
29 okt, 2014 08:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen