Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18359 18360 18361 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

29 okt, 2014 02:14

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )


Haha, men det är sjukt beroendeframkallande :O det fylelr liksom INGEN funktion egentligen..

=) - just like themarauder

29 okt, 2014 02:15

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )


Haha, men det är sjukt beroendeframkallande :O det fylelr liksom INGEN funktion egentligen..

Nej eller hur, jag bestämde mig, innan de kom, att jag skulle hitta 50 och sedan var jag klar. Men ehm tydligen inte...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

29 okt, 2014 02:16

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )


Haha, men det är sjukt beroendeframkallande :O det fylelr liksom INGEN funktion egentligen..

Nej eller hur, jag bestämde mig, innan de kom, att jag skulle hitta 50 och sedan var jag klar. Men ehm tydligen inte...

Ja men eller hur! Jag lovade mig själv att inte "gå o leta efter troll".. men ja.. det gick ju åt skogen..

=) - just like themarauder

29 okt, 2014 02:19

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )


Haha, men det är sjukt beroendeframkallande :O det fylelr liksom INGEN funktion egentligen..

Nej eller hur, jag bestämde mig, innan de kom, att jag skulle hitta 50 och sedan var jag klar. Men ehm tydligen inte...

Ja men eller hur! Jag lovade mig själv att inte "gå o leta efter troll".. men ja.. det gick ju åt skogen..

Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så beroendeframkallande! Precis som du sa fyller det ju ingen funktion..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

29 okt, 2014 02:20

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )


Haha, men det är sjukt beroendeframkallande :O det fylelr liksom INGEN funktion egentligen..

Nej eller hur, jag bestämde mig, innan de kom, att jag skulle hitta 50 och sedan var jag klar. Men ehm tydligen inte...

Ja men eller hur! Jag lovade mig själv att inte "gå o leta efter troll".. men ja.. det gick ju åt skogen..

Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så beroendeframkallande! Precis som du sa fyller det ju ingen funktion..

Haha, nä precis xD de bara gör mig typ.. galen xD

=) - just like themarauder

29 okt, 2014 02:20

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )


Haha, men det är sjukt beroendeframkallande :O det fylelr liksom INGEN funktion egentligen..

Nej eller hur, jag bestämde mig, innan de kom, att jag skulle hitta 50 och sedan var jag klar. Men ehm tydligen inte...

Ja men eller hur! Jag lovade mig själv att inte "gå o leta efter troll".. men ja.. det gick ju åt skogen..

Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så beroendeframkallande! Precis som du sa fyller det ju ingen funktion..

Haha, nä precis xD de bara gör mig typ.. galen xD

Det som gör mig galen är att jag måste hitta två till men det finns INGA!! Vill bara sova nu men kan ju inte sluta på 128!
Edit: YES HITTADE TVÅ TILL, nu ska jag sova!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

29 okt, 2014 02:22

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )


Haha, men det är sjukt beroendeframkallande :O det fylelr liksom INGEN funktion egentligen..

Nej eller hur, jag bestämde mig, innan de kom, att jag skulle hitta 50 och sedan var jag klar. Men ehm tydligen inte...

Ja men eller hur! Jag lovade mig själv att inte "gå o leta efter troll".. men ja.. det gick ju åt skogen..

Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så beroendeframkallande! Precis som du sa fyller det ju ingen funktion..

Haha, nä precis xD de bara gör mig typ.. galen xD

Det som gör mig galen är att jag måste hitta två till men det finns INGA!! Vill bara sova nu men kan ju inte sluta på 128!
Edit: YES HITTADE TVÅ TILL, nu ska jag sova!!


Godnatt!! =D

=) - just like themarauder

29 okt, 2014 02:23

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av The Noble Lion:
Okej mitt goal för i natt är 100 troll, sedan får jag gå och sova!

edit: ehm hittade literally 10 troll på startsidan precis när jag skrivit det där, har ändrat mitt goal nu till 110

Hahah, lyckost!

Det kommer upp hur många som helst på startsidan! Apparently that's the place to be!

Attans! Jag var nog i intresseklubben =/ får skynda mig bort!

Hittade en på ditt inlägg nu haha, kanske är här och på startsidan de hänger

Hittade du 10 till?? :O men alltså... Bästa trolljägaren online just nu eller?!
=D

Hahaha de bara poppar upp överallt ju! Just nu står det still dock, har inte sett någon på ett tag (

Hehe, jag råkade nog ta några nu ifrån dig! =) men vi kan ju dela!

Såklart! Hinner jag inte ta dem så får du dem gärna )


Haha, men det är sjukt beroendeframkallande :O det fylelr liksom INGEN funktion egentligen..

Nej eller hur, jag bestämde mig, innan de kom, att jag skulle hitta 50 och sedan var jag klar. Men ehm tydligen inte...

Ja men eller hur! Jag lovade mig själv att inte "gå o leta efter troll".. men ja.. det gick ju åt skogen..

Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så beroendeframkallande! Precis som du sa fyller det ju ingen funktion..

Haha, nä precis xD de bara gör mig typ.. galen xD

Det som gör mig galen är att jag måste hitta två till men det finns INGA!! Vill bara sova nu men kan ju inte sluta på 128!
Edit: YES HITTADE TVÅ TILL, nu ska jag sova!!


Godnatt!! =D

Sov gott!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

29 okt, 2014 02:24

Borttagen

Avatar


Har resfeber så jag kan inte sova.

29 okt, 2014 02:48

1 2 3 ... 18359 18360 18361 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.