@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kola
Elev |
OJOJOJ det är över ett år sedan jag blev medlem på mugglis. (Med denna användare, har haft en innan som hette Liv♥)
Men gud, blev medlem 1 sep 2013, och det känns som om det har gått flera år...xD that's all I got to say 28 okt, 2014 22:35 |
|
Borttagen
|
Varför är jag så dålig på att komma på bra användarnamn, som bara ställer till det för mig och som dessutom inte låter så j*vla bitchiga?
Svar: jag har ingen fantasi. Gillar inte alls mig själv just nu :c 28 okt, 2014 22:51 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför är jag så dålig på att komma på bra användarnamn, som bara ställer till det för mig och som dessutom inte låter så j*vla bitchiga? Svar: jag har ingen fantasi. Gillar inte alls mig själv just nu :c Men jag tycker ditt anv.namn är coolt. Om du letar efter ett fantasilöst namn; har du sett mitt? XD Jag la basically till två Z:n på slutet av mitt smeknamn för att "Alex" var upptaget. . .
28 okt, 2014 22:58 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av AlexZz: Jag tog bara den första meningen från HP som jag kunde komma på och la till thea. För Thea var upptaget xDSkrivet av Borttagen: Varför är jag så dålig på att komma på bra användarnamn, som bara ställer till det för mig och som dessutom inte låter så j*vla bitchiga? Svar: jag har ingen fantasi. Gillar inte alls mig själv just nu :c Men jag tycker ditt anv.namn är coolt. Om du letar efter ett fantasilöst namn; har du sett mitt? XD Jag la basically till två Z:n på slutet av mitt smeknamn för att "Alex" var upptaget.
28 okt, 2014 23:00 |
|
Borttagen
|
Theprettygirl, jag är också hemskt onöjd med mitt användarnamn haha. Och har rätten att vara det, jag menar... nej fy.
Men ditt är rätt bra ^^ Skit, jag råkade kleta ut salvan när jag skulle klia mig i ansiktet. Nu känns det bara ännu mer weird och vill bara ta bort det. Nu ska jag gå och lägga mig, förhoppningsvis kommer jag ha 50 troll imorgon kväll. 28 okt, 2014 23:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-28 kl. 23:04
|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av AlexZz: Jag tog bara den första meningen från HP som jag kunde komma på och la till thea. För Thea var upptaget xD Skrivet av Borttagen: Varför är jag så dålig på att komma på bra användarnamn, som bara ställer till det för mig och som dessutom inte låter så j*vla bitchiga? Svar: jag har ingen fantasi. Gillar inte alls mig själv just nu :c Men jag tycker ditt anv.namn är coolt. Om du letar efter ett fantasilöst namn; har du sett mitt? XD Jag la basically till två Z:n på slutet av mitt smeknamn för att "Alex" var upptaget. Jag heter Kim och det här är ju en Harry Potter sida så ehm ja så kom det namnet
28 okt, 2014 23:02 |
|
cikki
Elev |
Är stolt över mig själv:
Jag har skrivit elva sidor på mitt skrivprojekt som jag påbörjade igår. C: 28 okt, 2014 23:17 |
|
Lucy och Rose
Elev |
28 okt, 2014 23:18 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Bara är en fråga; skulle någon vara intresserad av en mugglisträff i början av december? :] ♥ Var?
28 okt, 2014 23:20 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Lucy och Rose: Bara är en fråga; skulle någon vara intresserad av en mugglisträff i början av december? :] ♥ Var?
28 okt, 2014 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen