@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dementorn
Elev |
13 jan, 2015 20:21 |
|
Airi
Elev |
13 jan, 2015 20:53 |
|
dementorn
Elev |
13 jan, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: [ Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Någon som är intresserad av att köpa en pygmépuff? c: Beroende på hur mkt du vill ha för den. Jag vill också jättegärna köpa Draco, Luna, Neville och Oliver Wood om ngn har... Hur mycket kan du tänka dig att betala för en pygmépuff? Jag kan också sälja 10 Oliver Wood för 45 g om du är intresserad c: Ja, gärna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Någon som är intresserad av att köpa en pygmépuff? c: Beroende på hur mkt du vill ha för den. Jag vill också jättegärna köpa Draco, Luna, Neville och Oliver Wood om ngn har... Jag kan sälja 2-3 Draco kort för 12-16 g om du är intresserad Blir bra, tar du 12 - 16g på alla? Skrivet av Borttagen: Någon som vill köpa Harry? Beror på hur mycket du vill sälja den för Runt 30-40 galleoner. Blir bra med 35? För hur mycket!? 13 jan, 2015 21:21 |
|
dementorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: [ Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Någon som är intresserad av att köpa en pygmépuff? c: Beroende på hur mkt du vill ha för den. Jag vill också jättegärna köpa Draco, Luna, Neville och Oliver Wood om ngn har... Hur mycket kan du tänka dig att betala för en pygmépuff? Jag kan också sälja 10 Oliver Wood för 45 g om du är intresserad c: Ja, gärna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Någon som är intresserad av att köpa en pygmépuff? c: Beroende på hur mkt du vill ha för den. Jag vill också jättegärna köpa Draco, Luna, Neville och Oliver Wood om ngn har... Jag kan sälja 2-3 Draco kort för 12-16 g om du är intresserad Blir bra, tar du 12 - 16g på alla? Skrivet av Borttagen: Någon som vill köpa Harry? Beror på hur mycket du vill sälja den för Runt 30-40 galleoner. Blir bra med 35? För hur mycket!? Ledsen, jag har redan sålt den
13 jan, 2015 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dementorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: [ Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Någon som är intresserad av att köpa en pygmépuff? c: Beroende på hur mkt du vill ha för den. Jag vill också jättegärna köpa Draco, Luna, Neville och Oliver Wood om ngn har... Hur mycket kan du tänka dig att betala för en pygmépuff? Jag kan också sälja 10 Oliver Wood för 45 g om du är intresserad c: Ja, gärna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Någon som är intresserad av att köpa en pygmépuff? c: Beroende på hur mkt du vill ha för den. Jag vill också jättegärna köpa Draco, Luna, Neville och Oliver Wood om ngn har... Jag kan sälja 2-3 Draco kort för 12-16 g om du är intresserad Blir bra, tar du 12 - 16g på alla? Skrivet av Borttagen: Någon som vill köpa Harry? Beror på hur mycket du vill sälja den för Runt 30-40 galleoner. Blir bra med 35? För hur mycket!? Ledsen, jag har redan sålt den Ingen fara Det hade säkert ändå varit någon som köpte den innan mig! 13 jan, 2015 21:29 |
|
Wilma31lhc
Elev |
någon som har någon god jul 2014 att sälja!!!??skriv isåfall till mig!!!!!!
Horse is my life!!!!!!!!! 14 jan, 2015 13:59 |
|
Borttagen
|
Moa G: Japp. Ska jag lägga ut den?
14 jan, 2015 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Moa G: Japp. Ska jag lägga ut den? Gärna någon gång när båda är inne. 14 jan, 2015 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Moa G: Japp. Ska jag lägga ut den? Gärna någon gång när båda är inne. Okej. 14 jan, 2015 21:17 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen