@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Tröööött!! Försov mig imorse, vaknade en halvtimme innan jag skulle iväg xD Men jag hann, otroligt nog
Nu är jag trött, trött som tusan! Borde skriva på min NaNo x) 28 okt, 2014 12:15 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Tröööött!! Försov mig imorse, vaknade en halvtimme innan jag skulle iväg xD Men jag hann, otroligt nog Nu är jag trött, trött som tusan! Borde skriva på min NaNo x) Jag har inte ens börjat skriva på min D:
28 okt, 2014 12:16 |
|
Kim Potter
Elev |
28 okt, 2014 12:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Tröööött!! Försov mig imorse, vaknade en halvtimme innan jag skulle iväg xD Men jag hann, otroligt nog Nu är jag trött, trött som tusan! Borde skriva på min NaNo x) Jag har inte ens börjat skriva på min D: Åååh ;O Kanske borde du börja fila på den nu? 28 okt, 2014 12:18 |
|
Klaestron
Elev |
28 okt, 2014 12:18 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Har aldrig hittat ett troll på regeln sidan o: Jag har hittat minst 3 där wut o'x
28 okt, 2014 12:21 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Tröööött!! Försov mig imorse, vaknade en halvtimme innan jag skulle iväg xD Men jag hann, otroligt nog Nu är jag trött, trött som tusan! Borde skriva på min NaNo x) Jag har inte ens börjat skriva på min D: Åååh ;O Kanske borde du börja fila på den nu? Har lite tankar, men funderar ännu på om den ska skrivas på svenska eller engelska Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Har aldrig hittat ett troll på regeln sidan o: Jag har hittat minst 3 där wut o'x Yep
28 okt, 2014 12:22 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Kim Potter: AlexZz tipsade alla förra halloween att det fanns massor av troll där så alla är väl där hela tiden... Antar jag?xDSkrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Har aldrig hittat ett troll på regeln sidan o: Jag har hittat minst 3 där wut o'x
28 okt, 2014 12:23 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Kim Potter: AlexZz tipsade alla förra halloween att det fanns massor av troll där så alla är väl där hela tiden... Antar jag?xD Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Har aldrig hittat ett troll på regeln sidan o: Jag har hittat minst 3 där wut o'x MEN ALLA TROLL HATAR MIG
28 okt, 2014 12:24 |
|
Epiphany
Elev |
Jag har en lila tröja på mig och jag hittar inga troll om jag aktivt söker efter dem xD
28 okt, 2014 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen