@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
27 okt, 2014 23:23 |
|
Frivolt
Elev |
Vill skriva på min berättelse men fastnar hela tiden i att jaga troll och se på skräckfilm xD xD
27 okt, 2014 23:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Sooov nu Ronja!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 okt, 2014 23:31 |
|
Borttagen
|
27 okt, 2014 23:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ellociraptorhar många troll i sitt näste. hmm, misstänksamt!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 okt, 2014 23:52 |
|
Ellociraptor
Elev |
EXCUSE YOU, här försöker jag bara återskapa handlingen från The Hobbit, och så kommer du här och bara snackar skit... 28 okt, 2014 00:13 |
|
Borttagen
|
Klockan är snart två men jag läser fortfarande fluffiga Destiel historier. Gud jag måste verkligen sova
28 okt, 2014 01:43 |
|
Klaestron
Elev |
28 okt, 2014 06:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
mmmm, en trollboost så där på morgonen. Fungerar för mig
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 okt, 2014 06:53 |
|
Borttagen
|
Om man tycker det är jobbigt att gå upp tidigt och kanske t o m bär på en oro i kroppen inför dagen så har jag ett tips:
Ligg inte kvar i sängen så du måste stressa sen, gå upp tidigt så då kan ta det lugnt. Sedan tänder du ett värmeljus! Gärna i en mysig ljusbehållare/ljusstake. Ta med dig ljuset när du äter frukost, i badrummet mm. Ha så mörkt som möjligt omkring dig annars. Det hjälper mig jättemycket upptäckte jag idag! (OBS: Glöm inte att släcka när du går hemifrån!) 28 okt, 2014 06:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen