@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Det är jättelikt svenska :oSkrivet av Borttagen: "hej" Skrivet av Beben: Jag har liksom aldrig fått chansen förut :3 Säg hej på närkiska åt mig :> Skrivet av Borttagen: Är du seriös? Skrivet av Beben: NÄRKE?! OMG, jag har aldrig pratat med en afrikan förr Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:29 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Well, jag snackar typ rikssvenska.Skrivet av Beben: Det är jättelikt svenska :o Skrivet av Borttagen: "hej" Skrivet av Beben: Jag har liksom aldrig fått chansen förut :3 Säg hej på närkiska åt mig :> Skrivet av Borttagen: Är du seriös? Skrivet av Beben: NÄRKE?! OMG, jag har aldrig pratat med en afrikan förr Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag kan börja prata extrem dalmål ibland Skrivet av Borttagen: Well, jag snackar typ rikssvenska. Skrivet av Beben: Det är jättelikt svenska :o Skrivet av Borttagen: "hej" Skrivet av Beben: Jag har liksom aldrig fått chansen förut :3 Säg hej på närkiska åt mig :> Skrivet av Borttagen: Är du seriös? Skrivet av Beben: NÄRKE?! OMG, jag har aldrig pratat med en afrikan förr Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:31 |
|
Solkatten
Elev |
Elevhemmen under trolljakten:
Ravenclaw: De är så smarta så de vet ungefär vart trollen gömmer sig. Slytherin: De är bara väldigt ambitiösa och gillar att ligga högt. Gryffindor: Antar att jakten inte intresserar dem. De har inte tålamod till det och gör hellre annat. Hufflepuff: "Hufflepuffs are particularly good finders" + att de har bra tålamod. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2014 21:31
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-27 kl. 21:33
|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag också XD Snackade det ett tag, fast inte extremt, men litegrann c:Skrivet av Beben: Jag kan börja prata extrem dalmål ibland Skrivet av Borttagen: Well, jag snackar typ rikssvenska. Skrivet av Beben: Det är jättelikt svenska :o Skrivet av Borttagen: "hej" Skrivet av Beben: Jag har liksom aldrig fått chansen förut :3 Säg hej på närkiska åt mig :> Skrivet av Borttagen: Är du seriös? Skrivet av Beben: NÄRKE?! OMG, jag har aldrig pratat med en afrikan förr Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:33 |
|
Borttagen
|
Beben och jag kan börja prata svengelska eller väldigt ful västmanländska .-.
27 okt, 2014 21:35 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
27 okt, 2014 21:35 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag pratar ALLTID svengelska, it's My språk. Beben och jag kan börja prata svengelska eller väldigt ful västmanländska .-. 27 okt, 2014 21:35 |
|
Borttagen
|
27 okt, 2014 21:40 |
|
Anna-chan
Elev |
27 okt, 2014 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen