@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG.Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ 27 okt, 2014 21:15 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte varför, men jag har sjukt ont i min haka. -_-
27 okt, 2014 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa.Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ 27 okt, 2014 21:17 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw.Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:20 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: NÄRKE?! OMG, jag har aldrig pratat med en afrikan förr Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:22 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är du seriös? Skrivet av Beben: NÄRKE?! OMG, jag har aldrig pratat med en afrikan förr Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag har liksom aldrig fått chansen förut :3 Säg hej på närkiska åt mig :>Skrivet av Borttagen: Är du seriös? Skrivet av Beben: NÄRKE?! OMG, jag har aldrig pratat med en afrikan förr Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:27 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: "hej" Skrivet av Beben: Jag har liksom aldrig fått chansen förut :3 Säg hej på närkiska åt mig :> Skrivet av Borttagen: Är du seriös? Skrivet av Beben: NÄRKE?! OMG, jag har aldrig pratat med en afrikan förr Skrivet av Borttagen: Jag pratar inte skåenska, kommer från Närke, huhu Skrivet av Beben: Vi ska skypa. Så kan jag döma din dialekt som ska vara skåniansk. Skåne ligger i Danmark, btw. Skrivet av Borttagen: Då visar jag min kompis hus, i Växjö, och säger "Du sa inget, huhuhu". Skrivet av Beben: Men sen hittar vi ju inte Växjö, eftersom det ligger i Kina , och jag bara "vad var det jag sa, idiot-bejb?!". Vi måste skypa. Skrivet av Borttagen: Då blir jag sur och säger att jag är cool för att jag är kort, sen så drar jag med dig till Småland, DÄR VÄXJÖ LIGGER OMG. Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ Vi måste skypa. 27 okt, 2014 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen