@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
27 okt, 2014 20:54 |
|
Frivolt
Elev |
Fortsätta se The Haunting in Connecticut 2 eller se Paranormal Activity på tv?
Svårt beslut D: 27 okt, 2014 20:54 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Det läskiga var, att precis när du skrev det så hittade jag ett troll PÅ DITT INLÄGG Magic
27 okt, 2014 20:55 |
|
Tvilling
Elev |
Varje höstlov blir jag alltid så taggad på att träna och äta hälsosamt. Synd bara att jag inte känner så när veckan är över.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 okt, 2014 20:55 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Beben: Har varit om liknande några gånger som är igång i två dagar, med dans hela dagen och sedan en kväll efter skolan med repetition. Skrivet av Zendaya: Som när jag hade dansuppvisning, vi dansade två gånger per dag (i två dagar dock) annars gick vi runt i en källare. Mina fötter dog. På fredag kommer mina ben att vara spaghetti... Har 2 danslektioner varje dag. Bara idag har dödat mig (jag dog men överlevde 27 okt, 2014 20:57 |
|
Beben
Elev |
27 okt, 2014 20:57 |
|
Klaestron
Elev |
Nu ska jag till min alldeles egna värld, tidig start imorgon med hundpassning innan 07.
Som Albus Dumbledore hade sagt; ![]()
27 okt, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥
27 okt, 2014 21:09 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ 27 okt, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag vill kasta oss i en vulkan så att vi slipper den här eländiga världen och kommer upp till himmelen. När jag träffar dig ska jag krama dig och säga att du är kort, sen hoppa som Niall och skratta och springa till Kina där Växjö ligger Skrivet av Borttagen: Ibland vill jag kidnappa dig och krama dig tills du tappar andan. Sen ska jag trolla bort allt dåligt och kasta det i en vulkan.Beben är så bra att jag vill gråta och krama min filt ibland ♥ Min babe ska bara må bra. ♥ 27 okt, 2014 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen