@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
jag försöker ge mina tvångstankar höstlov och har därför superstrikta regler om att aldrig antränga mig för att klubba troll, då jag vet att om jag börjar kommer jag inte sova förrän halloween är slut
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 27 okt, 2014 20:37 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Klaestron: Skrivet av lumos1: Skrivet av Solkatten: Fattar inte hur ni hittar så många troll. D: Vad är er hemlighet?? Jag hittar typ inga längre D: Min hemlighet är att jag är en envis RavenPuff! Haha nä men ibland hittar man trådar med 4 troll i, ibland hittar jag inga. Jag kan inte bli inringd till jobb denna vecka då det är höstlov i skolorna sååååå jag har ärligt inte mycket bättre för mig. Har ju städat och så också idag så det är mest tur :3 Men även om jag jagar troll hela dagen och kollar mycket överallt hittar jag inte så många troll. Gah fattar inte. x_x Samma här >.< Fast jag hittade just ett troll här i Intresseklubben Antecknar ;;
27 okt, 2014 20:39 |
|
Klaestron
Elev |
Solkatten ni hufflepuffs är ju bra på att hitta saker! You can do it! Detta är min första trolljakt :O Men det känns som att antalet troll och var de är varierar jättemycket. Ibland hittar man 4 i en tråd och ibland kan det ta 10min innan man ens ser en enda!
27 okt, 2014 20:39 |
|
Solkatten
Elev |
Yaayy ligger på topplistan nu!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2014 20:44 |
|
Klaestron
Elev |
27 okt, 2014 20:45 |
|
Zendaya
Elev |
På fredag kommer mina ben att vara spaghetti... Har 2 danslektioner varje dag. Bara idag har dödat mig (jag dog men överlevde
27 okt, 2014 20:47 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Zendaya: Som när jag hade dansuppvisning, vi dansade två gånger per dag (i två dagar dock) annars gick vi runt i en källare. Mina fötter dog.På fredag kommer mina ben att vara spaghetti... Har 2 danslektioner varje dag. Bara idag har dödat mig (jag dog men överlevde 27 okt, 2014 20:48 |
|
Borttagen
|
Jag älskar filmen, men jag hatar den också. Blä, blä, blä.
27 okt, 2014 20:52 |
|
Kim Potter
Elev |
27 okt, 2014 20:53 |
|
Klaestron
Elev |
27 okt, 2014 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen