@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av lumos1: Hur jag spenderar denna söndag eftermiddag: Sitta och kolla på något avsnitt av Glee då och då, klubba lite troll på mugglis, sitta och småäta russin och stalka folk från min förra klass på facebook och istagram. det är måndag idag Haha oops, trodde att det var söndag D: ;;
27 okt, 2014 16:50 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Klaestron: skulle precis skriva att jag klubbat 500! EHm jag trycker bara runt lite haha okej xD jag som kände mig nöjd med mina 28 :'p
27 okt, 2014 16:50 |
|
yerAwizardThea
Elev |
27 okt, 2014 16:54 |
|
Beben
Elev |
27 okt, 2014 16:58 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Klaestron: skulle precis skriva att jag klubbat 500! EHm jag trycker bara runt lite haha okej xD jag som kände mig nöjd med mina 28 :'p Men 28 är också bra ju! Hittade 2 till nu när du citerade mig!
27 okt, 2014 17:00 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Klaestron: skulle precis skriva att jag klubbat 500! EHm jag trycker bara runt lite haha okej xD jag som kände mig nöjd med mina 28 :'p Men 28 är också bra ju! Hittade 2 till nu när du citerade mig! Hehe, hittade också 2 så nu blev det 30 :'D Mitt mål är att runda alla som har 50-60
27 okt, 2014 17:02 |
|
Borttagen
|
Bara jag som tror att Quirrell är ett troll när man loggar in på mugglis? :3
27 okt, 2014 17:08 |
|
Borttagen
|
Har på mig min nyinköpta skinnkjol, en 5SOS-tröja och knästrumpor + nyinköpta dödskalleörhängen. Det är så fint :'
27 okt, 2014 17:20 |
|
Borttagen
|
27 okt, 2014 17:23 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som tror att Quirrell är ett troll när man loggar in på mugglis? :3 Trodde jag var den enda xD
27 okt, 2014 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen