Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18328 18329 18330 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av hermioneemma:
vi ska halloween-pyssla hemma men om jag släpper blicken från datorn kommer jag ju missa trollen.... vad ska jag göra!?!

Jag tycker du ska lämna datorn. Fler troll åt oss!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 okt, 2014 11:17

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Frivolt:
Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD


Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O
Eller.Hur!!

Jag försöker faktiskt, men de finns ju typ inte. Hittar folk ett troll var tionde sekund typ??? o.o

Haha jag var fett stolt över mina 20 xD



Jaaa ;O Samma hääär!! Jag hittade massor igår, men problemet var bara att nån hittade dem före mig hela tiden ;O sjukt störande xD

Jaa det ska du vaaa duktigt!!


Händer mig med, såå irriterande!! Fast förr mig dyker de knappt upp..

Jag är lite av en vinnarskalle så jag gillar inte att ligga efter såhär mycket :C

Haha tack, du har ju ändå 60, du borde oxå vara stolt!



Jaaa ;O alltså jätteirriternade xD Haha ååh, ja det e inte heller kul xD

hahah samma häär! försöker leta så gott ja kan xD

Oja, jag e sjukt stolt haha!!
yes vi kämpar vidare (Y)

alltså hade tänkt att detta skulle bli en matte och biologi-dag men som det ser ut nu lär det bli en klubba-ner-troll-på-mugglis-dag! xD

27 okt, 2014 11:18

hermioneemma
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av hermioneemma:
vi ska halloween-pyssla hemma men om jag släpper blicken från datorn kommer jag ju missa trollen.... vad ska jag göra!?!

Jag tycker du ska lämna datorn. Fler troll åt oss!


haha kommer nog sluta såå... LYCKA TILL ALLESAMMANS

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Ftumblr_ls9dwqTouP1qdoyv4o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fl3q2ZPnyGbwuaJcAw%2Fgiphy.gif

27 okt, 2014 11:21

Borttagen

Avatar


Åhh halloweendesignen på mugglis är såå grym!!

27 okt, 2014 11:40

Winny Geasley
Elev

Avatar


Sitter på ett tåg, och kvinnan som sitter bredvid mig läser City of Ashes, hon verkar cool, så vill säga något till henne, men vågar inte, höhö

27 okt, 2014 12:08

Obliviate_
Elev

Avatar


So light em up.


27 okt, 2014 12:35

lumos1
Elev

Avatar


Näe, nu orkar jag inte jaga troll längre D: Fast jag vill fortfarande komma upp på topplistan uhhh

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

27 okt, 2014 12:49

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Kola:
Skrivet av Frivolt:
Önskar jag kunde sticka ;O

min gammel mormor stickar så himla bra. hon har stickat harry potter halsdukar och tröjor och till och med en tröja med en häst på till min lillasyster... det är så coolt c:


Ooh! ;O coolt! Ja, en vän till familjen (min morfars fru egentligen men min morfar är död) stickar mycket, borde kanske ge henne lite garn och mönster

Gör det! c;

that's all I got to say

27 okt, 2014 12:49

Fellrendión
Elev

Avatar


Någon som vill delta i Karaktärernas Tävling? :'3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

27 okt, 2014 12:56

Solkatten
Elev

Avatar


Imorgon ska jag äta pizza och bowla!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 okt, 2014 13:01

1 2 3 ... 18328 18329 18330 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.