@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O jag har nog bara tur, har inte suttit uppe inatt och jag har inte spenderat hela förmiddagen med att leta, har ju hunnit städa och grejer här hemma! Men herreguud ;O hur lyckas duu??? xD Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Jag har inget ca inget socialt liv på lov så jag sitter och jagar troll hela dagarna typ haha xD Fast jag fattar inte heller hur man kan få typ 500 redan?? o.e hahah! Jag har inget socialt liv i huve taget typ, men ändå har jag "bara" hittat 60 troll ;O Hur nån kan ha hittat typ 500 förstår jag verkligen inte ;O 27 okt, 2014 10:54 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O jag har nog bara tur, har inte suttit uppe inatt och jag har inte spenderat hela förmiddagen med att leta, har ju hunnit städa och grejer här hemma! Men herreguud ;O hur lyckas duu??? xD Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Jag har inget ca inget socialt liv på lov så jag sitter och jagar troll hela dagarna typ haha xD Fast jag fattar inte heller hur man kan få typ 500 redan?? o.e hahah! Jag har inget socialt liv i huve taget typ, men ändå har jag "bara" hittat 60 troll ;O Hur nån kan ha hittat typ 500 förstår jag verkligen inte ;O det är ju en hufflepuff som leder, de är bra på att hitta saker! jag trycker bara runt lite så dyker de upp så småningom
27 okt, 2014 10:55 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Frivolt: Eller.Hur!! Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Jag försöker faktiskt, men de finns ju typ inte. Hittar folk ett troll var tionde sekund typ??? o.o Haha jag var fett stolt över mina 20 xD 27 okt, 2014 10:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Jag har fått alla troll jag har sett på sajten. Jag tror jag har två?Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Vet inte om jag är för oaktiv på mugglis 3 Jaa, alltså man måste nog klicka runt en massa för o hitta dom ;O Klaestron Måste ha varit du som tog alla mina troll igårkväll ;O Tror jag fick typ en av tio lr nått ;O 27 okt, 2014 10:57 |
|
Klaestron
Elev |
27 okt, 2014 10:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Frivolt: Eller.Hur!! Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Jag försöker faktiskt, men de finns ju typ inte. Hittar folk ett troll var tionde sekund typ??? o.o Haha jag var fett stolt över mina 20 xD Jaaa ;O Samma hääär!! Jag hittade massor igår, men problemet var bara att nån hittade dem före mig hela tiden ;O sjukt störande xD Jaa det ska du vaaa Meeeh ;O mina troll ;O 27 okt, 2014 11:00 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Frivolt: Eller.Hur!! Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Jag försöker faktiskt, men de finns ju typ inte. Hittar folk ett troll var tionde sekund typ??? o.o Haha jag var fett stolt över mina 20 xD Jaaa ;O Samma hääär!! Jag hittade massor igår, men problemet var bara att nån hittade dem före mig hela tiden ;O sjukt störande xD Jaa det ska du vaaa Händer mig med, såå irriterande!! Fast förr mig dyker de knappt upp.. Jag är lite av en vinnarskalle så jag gillar inte att ligga efter såhär mycket :C Haha tack, du har ju ändå 60, du borde oxå vara stolt! 27 okt, 2014 11:06 |
|
Borttagen
|
300 nu!
27 okt, 2014 11:07 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Frivolt: Eller.Hur!! Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Jag försöker faktiskt, men de finns ju typ inte. Hittar folk ett troll var tionde sekund typ??? o.o Haha jag var fett stolt över mina 20 xD Jaaa ;O Samma hääär!! Jag hittade massor igår, men problemet var bara att nån hittade dem före mig hela tiden ;O sjukt störande xD Jaa det ska du vaaa Händer mig med, såå irriterande!! Fast förr mig dyker de knappt upp.. Jag är lite av en vinnarskalle så jag gillar inte att ligga efter såhär mycket :C Haha tack, du har ju ändå 60, du borde oxå vara stolt! Jaaa ;O alltså jätteirriternade xD Haha ååh, ja det e inte heller kul xD hahah samma häär! försöker leta så gott ja kan xD Oja, jag e sjukt stolt 27 okt, 2014 11:08 |
|
hermioneemma
Elev |
vi ska halloween-pyssla hemma men om jag släpper blicken från datorn kommer jag ju missa trollen.... vad ska jag göra!?!
![]()
27 okt, 2014 11:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen