@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
27 okt, 2014 10:46 |
|
Borttagen
|
27 okt, 2014 10:48 |
Klaestron
Elev |
27 okt, 2014 10:49 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är ju bra Tack! ;;
27 okt, 2014 10:49 |
|
Borttagen
|
27 okt, 2014 10:50 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD
Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O 27 okt, 2014 10:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
27 okt, 2014 10:50 |
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O jag har nog bara tur, har inte suttit uppe inatt och jag har inte spenderat hela förmiddagen med att leta, har ju hunnit städa och grejer här hemma!
27 okt, 2014 10:51 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Frivolt: Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Jag har inget ca inget socialt liv på lov så jag sitter och jagar troll hela dagarna typ haha xD Fast jag fattar inte heller hur man kan få typ 500 redan?? o.e ;;
27 okt, 2014 10:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag har fått alla troll jag har sett på sajten. Jag tror jag har två?Alltså hur sjutton kan folk ha hittat så mkt troll? :O Sitter ni uppe hela nätterna eller vaddå??? ;O xD Herregud....Jag som tyckte 54 troll va mycket ;O Vet inte om jag är för oaktiv på mugglis 27 okt, 2014 10:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen