@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av lumos1: Yes, äntligen hittade jag ett troll, så nu har jag klubbat 30. Nu känns det okej att gå och lägga sig xD EDIT: Hittade två till troll, nu känner jag att jag måste sluta på 35 istället Ååh, IT'S A CURSE!! jag vill bar aha 40 nu så jag kan sova!! =) - just like themarauder 27 okt, 2014 00:48 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Yes, äntligen hittade jag ett troll, så nu har jag klubbat 30. Nu känns det okej att gå och lägga sig xD EDIT: Hittade två till troll, nu känner jag att jag måste sluta på 35 istället Ååh, IT'S A CURSE!! jag vill bar aha 40 nu så jag kan sova!! Same (Fast med 35). Liksom kom igen, två troll mer och sen inga fler innan jag loggar ut, okej trollen?? Do we have a deal? ;;
27 okt, 2014 00:49 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Yes, äntligen hittade jag ett troll, så nu har jag klubbat 30. Nu känns det okej att gå och lägga sig xD EDIT: Hittade två till troll, nu känner jag att jag måste sluta på 35 istället Ååh, IT'S A CURSE!! jag vill bar aha 40 nu så jag kan sova!! Same (Fast med 35). Liksom kom igen, två troll mer och sen inga fler innan jag loggar ut, okej trollen?? Do we have a deal? Någon tog just mitt troll rätt under näsan på mig :O haha orkar inte längre ju xD =) - just like themarauder 27 okt, 2014 00:50 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Yes, äntligen hittade jag ett troll, så nu har jag klubbat 30. Nu känns det okej att gå och lägga sig xD EDIT: Hittade två till troll, nu känner jag att jag måste sluta på 35 istället Ååh, IT'S A CURSE!! jag vill bar aha 40 nu så jag kan sova!! Same (Fast med 35). Liksom kom igen, två troll mer och sen inga fler innan jag loggar ut, okej trollen?? Do we have a deal? Någon tog just mitt troll rätt under näsan på mig :O haha orkar inte längre ju xD Samma här VEM TOG JUST TROLLET SOM VAR HÄR I TRÅDEN? D8 ;;
27 okt, 2014 00:51 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Yes, äntligen hittade jag ett troll, så nu har jag klubbat 30. Nu känns det okej att gå och lägga sig xD EDIT: Hittade två till troll, nu känner jag att jag måste sluta på 35 istället Ååh, IT'S A CURSE!! jag vill bar aha 40 nu så jag kan sova!! Same (Fast med 35). Liksom kom igen, två troll mer och sen inga fler innan jag loggar ut, okej trollen?? Do we have a deal? Någon tog just mitt troll rätt under näsan på mig :O haha orkar inte längre ju xD Samma här VEM TOG JUST TROLLET SOM VAR HÄR I TRÅDEN? D8 Inte jag =( =) - just like themarauder 27 okt, 2014 00:52 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Yes, äntligen hittade jag ett troll, så nu har jag klubbat 30. Nu känns det okej att gå och lägga sig xD EDIT: Hittade två till troll, nu känner jag att jag måste sluta på 35 istället Ååh, IT'S A CURSE!! jag vill bar aha 40 nu så jag kan sova!! Same (Fast med 35). Liksom kom igen, två troll mer och sen inga fler innan jag loggar ut, okej trollen?? Do we have a deal? Någon tog just mitt troll rätt under näsan på mig :O haha orkar inte längre ju xD Samma här VEM TOG JUST TROLLET SOM VAR HÄR I TRÅDEN? D8 Inte jag =( xC Hittade i alla fall just ett troll i en rollspels-tråd som jag råkade klicka på, ibland har man tur xD 35 TROLL GODNATT MUGGLIS ;;
27 okt, 2014 00:53
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-27 kl. 00:54
|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Skrivet av themarauder: Skrivet av lumos1: Yes, äntligen hittade jag ett troll, så nu har jag klubbat 30. Nu känns det okej att gå och lägga sig xD EDIT: Hittade två till troll, nu känner jag att jag måste sluta på 35 istället Ååh, IT'S A CURSE!! jag vill bar aha 40 nu så jag kan sova!! Same (Fast med 35). Liksom kom igen, två troll mer och sen inga fler innan jag loggar ut, okej trollen?? Do we have a deal? Någon tog just mitt troll rätt under näsan på mig :O haha orkar inte längre ju xD Samma här VEM TOG JUST TROLLET SOM VAR HÄR I TRÅDEN? D8 Inte jag =( xC Hittade i alla fall just ett troll i en rollspels-tråd som jag råkade klicka på, ibland har man tur xD haha det var nog du som tog mitt troll xD =) - just like themarauder 27 okt, 2014 00:54 |
|
Borttagen
|
Har ett jämt tal nu, så ska ta och sova. Godnatt ^^
27 okt, 2014 01:06 |
|
The Noble Lion
Elev |
27 okt, 2014 01:13 |
|
Borttagen
|
Alltså... varför får man bara spela frågesporten 3 gånger per dag? :c:c
Om det hade varit obegränsat antal gånger så hade jag haft hur många troll som helst, för de kommer alltid till mig när jag kör frågesporten! Så har det alltid varit varje år cx Haha, både troll och kaniner verkar gilla när jag svarar på frågor^^ 27 okt, 2014 01:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen