@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
27 okt, 2014 00:23 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Klaestron: Är absolut inte förvånad att en Hufflepuff leder trolljakten, they are such good finders :3 Well ofc ;;
27 okt, 2014 00:26 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Klaestron: Är absolut inte förvånad att en Hufflepuff leder trolljakten, they are such good finders :3 Well ofc En beundransvärd egenskap enligt mig!
27 okt, 2014 00:27 |
|
themarauder
Lärare |
Nu har jag gjort mig i ordning för sängen.. men råkade göra ett stopp i soffan med datorn.. så sängen får vänta =)
=) - just like themarauder 27 okt, 2014 00:27 |
|
Solkatten
Elev |
Vill gå och lägga mig men har ju inte tid för det. D: Måste jaga troll!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2014 00:30 |
|
Klaestron
Elev |
känslan när man fångat 174 troll och vill sova men mår dåligt om inte tal slutar på 0 eller 5.. Nu har jag äntligen klubbat den sista så nu får jag sova :3
27 okt, 2014 00:35 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av lumos1: Skrivet av Klaestron: Är absolut inte förvånad att en Hufflepuff leder trolljakten, they are such good finders :3 Well ofc En beundransvärd egenskap enligt mig! Så bra då haha ;;
27 okt, 2014 00:41 |
|
Fjalar
Elev |
Lyssnar på Harry Potter Is Dead och gråter lite.
Men det är lyckligt gråt sade godnatt och fick "trippelkram gånger två" av Honom precis. 27 okt, 2014 00:41 |
|
Frivolt
Elev |
50 troll
Nu kan jag gå och lägga mig och sova 27 okt, 2014 00:42 |
|
lumos1
Elev |
Yes, äntligen hittade jag ett troll, så nu har jag klubbat 30. Nu känns det okej att gå och lägga sig xD
EDIT: Hittade två till troll, nu känner jag att jag måste sluta på 35 istället ;;
27 okt, 2014 00:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen