@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Har haft plats 24... nu 28 när jag tog en paus! du är på 28:onde plats och har klubbat 33 troll, ja är på 33:dje plats och har klubbat 28 troll. Sån här intressant information!! AAAAAAAAAA! MÅSTE HITTA ETT TILL TROLL! :O JAG FÅR INTE VARA PÅ SAMMA PLATS SOM DIG! XD ÄÄÄh, men vi är ju inte på samma plats!! 31... skitsamma! Jag tar igen det imorgon... det är inte hela världen.
26 okt, 2014 22:11 |
|
Borttagen
|
Gjorde pumpajuce idag^^ :d
26 okt, 2014 22:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Har haft plats 24... nu 28 när jag tog en paus! du är på 28:onde plats och har klubbat 33 troll, ja är på 33:dje plats och har klubbat 28 troll. Sån här intressant information!! AAAAAAAAAA! MÅSTE HITTA ETT TILL TROLL! :O JAG FÅR INTE VARA PÅ SAMMA PLATS SOM DIG! XD ÄÄÄh, men vi är ju inte på samma plats!! 31... skitsamma! Jag tar igen det imorgon... det är inte hela världen. är jag med bland top100 när jag kommer hem från jobbet imorgon får jag vara glad! 26 okt, 2014 22:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Kim Potter: woah Fellrendión teach me, hur kan du vara så snabb med troll?! DU HADE 5 NÄR JAG LOGGADE UT ;'D Hihi!
26 okt, 2014 22:15 |
|
Winny Geasley
Elev |
Var är trollen </3
26 okt, 2014 22:43 |
|
Borttagen
|
26 okt, 2014 22:44 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 okt, 2014 22:45 |
|
Borttagen
|
japp :O 26 okt, 2014 22:46 |
|
The Noble Lion
Elev |
Nu tycker jag seriöst att lite folk kan gå och lägga sig, klockan är ändå tio i 23. Det brukar inte vara såhär många uppe vid den här tiden!
26 okt, 2014 22:50 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Miss_Green: Hittar inga troll wä Börjar också inse att jag nog inte kommer vinna Jag var på topplistan ett tag, sen fick jag pltösligt ett socialt liv under dagen och nu är jag på typ plats 40 ;-; ;;
26 okt, 2014 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen