@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
26 okt, 2014 21:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 okt, 2014 21:50 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Kim Potter: Ah cx Läste på Tumblr att han tydligen tänkte döda alla i slutet (inkluderat Mikasa, Armin, Eren osv) men ångrade sig. Var glad typ hela dagen då xD Du vet drömsekvensen i början? Som Eren har? That's the thing. x3 Also, han har aldrig sagt att han aldrig någonsin kommer mörda alla. xD Just att han ändrat sig för tillfället. ![]()
26 okt, 2014 21:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Har haft plats 24... nu 28 när jag tog en paus! du är på 28:onde plats och har klubbat 33 troll, ja är på 33:dje plats och har klubbat 28 troll. Sån här intressant information!! 26 okt, 2014 21:55
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-26 kl. 21:55
|
|
Cara Riddle
Elev |
26 okt, 2014 21:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Har haft plats 24... nu 28 när jag tog en paus! du är på 28:onde plats och har klubbat 33 troll, ja är på 33:dje plats och har klubbat 28 troll. Sån här intressant information!! AAAAAAAAAA! MÅSTE HITTA ETT TILL TROLL! :O JAG FÅR INTE VARA PÅ SAMMA PLATS SOM DIG! XD
26 okt, 2014 21:57 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Har haft plats 24... nu 28 när jag tog en paus! du är på 28:onde plats och har klubbat 33 troll, ja är på 33:dje plats och har klubbat 28 troll. Sån här intressant information!! AAAAAAAAAA! MÅSTE HITTA ETT TILL TROLL! :O JAG FÅR INTE VARA PÅ SAMMA PLATS SOM DIG! XD ÄÄÄh, men vi är ju inte på samma plats!! 26 okt, 2014 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
I några veckor nu har jag längtat jättemycket till vinter & snö men nu helt plötsligt längtar jag tillbaka till sommaren. D:
*** Tittar halvt på ett program där huvudpersonen heter Victoria vilket jag heter fast med k men så finns där också en som heter Johannes vilket en av mina bröder heter. Lustigt. x) Fast de är typ kära eller något. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 okt, 2014 22:04
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-26 kl. 22:10
|
|
Kim Potter
Elev |
26 okt, 2014 22:07 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Elma00: Men ew.. Vad har det med saken att göra ens? Förklaringen jag får när jag reagerar ungefär som du är; Ja men ni har ju mer att välja på!(Tydligen ska det innebära att man väljer många olika och väldigt ofta) Så dumt...
26 okt, 2014 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen