@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Kim Potter: Yas c: Hatar Isayama med en passion xD Liksom, han får oss att älska karaktärer och sen dödar han dem hemskt... Men sen finns ju den delen när man älskar de också.. Haha, I think that's pretty good. XD Han visar liksom att han inte skyr för att mörda karaktärer. It brings realism to it. Jo, ja. Han förstörde min OTP doe :c
26 okt, 2014 21:18 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: *Epic Trollfacing Alex* It's Ok. xD Jaha, och där vann du... I'm sorry. Dx You should be! D:
26 okt, 2014 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Wait, varför skulle det inte funka på mobilen o.oSkrivet av Xenophilius Snape: Annars är det fel på min telefon, för det funkar för mig. Skrivet av Beben: jo, men det funkar även på mobilen? Trycker på dom c: För mig funkar det^^ 26 okt, 2014 21:20 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Elma00: Men ew.. Vad har det med saken att göra ens? Förklaringen jag får när jag reagerar ungefär som du är; Ja men ni har ju mer att välja på!(Tydligen ska det innebära att man väljer många olika och väldigt ofta)
26 okt, 2014 21:21 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Kim Potter: Yas c: Hatar Isayama med en passion xD Liksom, han får oss att älska karaktärer och sen dödar han dem hemskt... Men sen finns ju den delen när man älskar de också.. Haha, I think that's pretty good. XD Han visar liksom att han inte skyr för att mörda karaktärer. It brings realism to it. Jo, ja. Han förstörde min OTP doe :c Vilken OTP? Owo Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: *Epic Trollfacing Alex* It's Ok. xD Jaha, och där vann du... I'm sorry. Dx You should be! D: ![]() I'm sorry. :< . .
26 okt, 2014 21:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: *Epic Trollfacing Alex* It's Ok. xD Jaha, och där vann du... I'm sorry. Dx You should be! D: Skoja bara ♥
26 okt, 2014 21:22 |
|
Pernilla
Elev |
Ska snart lägga mig
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 21:30 |
|
Kim Potter
Elev |
26 okt, 2014 21:33 |
|
Hedwig96
Elev |
26 okt, 2014 21:36 |
|
Miss_Green
Elev |
26 okt, 2014 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen