@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
26 okt, 2014 20:22 |
|
Borttagen
|
det var 88 inne när jag skrev det ;D
26 okt, 2014 20:23 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD Probs. Förhoppningsvis har jag 50 troll innan imorgon dock Hoppas jag med, tror inte jag kommer komma upp til 50 i år med alla troll som gömmer sig. xD Meh du har ju 31, klart du kommer upp till 50, det är ju bara 19 till! Men jag kan inte hitta något! XD Har du letat då? Of course, bara inte lika akivt. xD . .
26 okt, 2014 20:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD Probs. Förhoppningsvis har jag 50 troll innan imorgon dock Hoppas jag med, tror inte jag kommer komma upp til 50 i år med alla troll som gömmer sig. xD Meh du har ju 31, klart du kommer upp till 50, det är ju bara 19 till! Men jag kan inte hitta något! XD Har du letat då? Of course, bara inte lika akivt. xD Jag har varit jätteduktig faktiskt, jag har har uppdaterat startsidan ca 100 gånger..
26 okt, 2014 20:25 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD Probs. Förhoppningsvis har jag 50 troll innan imorgon dock Hoppas jag med, tror inte jag kommer komma upp til 50 i år med alla troll som gömmer sig. xD Meh du har ju 31, klart du kommer upp till 50, det är ju bara 19 till! Men jag kan inte hitta något! XD Har du letat då? Of course, bara inte lika akivt. xD Jag har varit jätteduktig faktiskt, jag har har uppdaterat startsidan ca 100 gånger.. Go for it! . .
26 okt, 2014 20:26 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
26 okt, 2014 20:36 |
|
Beben
Elev |
26 okt, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Temat är så gos och trollen är så söta ♥
26 okt, 2014 20:51 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
26 okt, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Har varit inloggad i några timmar och klubbat ner BARA fyra troll.
Känner mig duktig. Avvänjningsprogrammet gör sitt :> 26 okt, 2014 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen