@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: hoppas det går bra iaf. Aaaah. Imorgon ska jag till min pojkvän. Vill träffa honom, men samtidigt vill jag inte åka några timmar och må skit... ;___; Ugh. Bäst för honom att få mig på bra tankar. Fast antagligen får vi prata om jobbiga förhållande-saker också. :'> way to go. Det är bara så mycket som händer just nu... 26 okt, 2014 20:14 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD . .
26 okt, 2014 20:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hapo: Nu när det är höstlov så känner jag typ att jag vill ha gjort värsta förändringen tills att vi börjar igen. Jag kan inte vara den enda som är så? Samma här. Alltid på lov... .-. Fast jag vet inte hur jag skulle förändras.
26 okt, 2014 20:17 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD Probs. Förhoppningsvis har jag 50 troll innan imorgon dock
26 okt, 2014 20:18 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD Probs. Förhoppningsvis har jag 50 troll innan imorgon dock Hoppas jag med, tror inte jag kommer komma upp til 50 i år med alla troll som gömmer sig. xD . .
26 okt, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: hoppas det går bra iaf. Aaaah. Imorgon ska jag till min pojkvän. Vill träffa honom, men samtidigt vill jag inte åka några timmar och må skit... ;___; Ugh. Bäst för honom att få mig på bra tankar. Fast antagligen får vi prata om jobbiga förhållande-saker också. :'> way to go. Det är bara så mycket som händer just nu... Tack så mycket! Jag hoppas det också :'> 26 okt, 2014 20:19 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD Probs. Förhoppningsvis har jag 50 troll innan imorgon dock Hoppas jag med, tror inte jag kommer komma upp til 50 i år med alla troll som gömmer sig. xD Meh du har ju 31, klart du kommer upp till 50, det är ju bara 19 till!
26 okt, 2014 20:19 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD Probs. Förhoppningsvis har jag 50 troll innan imorgon dock Hoppas jag med, tror inte jag kommer komma upp til 50 i år med alla troll som gömmer sig. xD Meh du har ju 31, klart du kommer upp till 50, det är ju bara 19 till! Men jag kan inte hitta något! XD . .
26 okt, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
kan inte 87 pers logga ut?
26 okt, 2014 20:21 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av AlexZz: Skrivet av The Noble Lion: AlexZz - Jag lär inte skriva på vårt roll innan jag har fått 50 troll, just so you know This is gonna be a long night, then. xD Probs. Förhoppningsvis har jag 50 troll innan imorgon dock Hoppas jag med, tror inte jag kommer komma upp til 50 i år med alla troll som gömmer sig. xD Meh du har ju 31, klart du kommer upp till 50, det är ju bara 19 till! Men jag kan inte hitta något! XD Har du letat då?
26 okt, 2014 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen