@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Hapo: Nu när det är höstlov så känner jag typ att jag vill ha gjort värsta förändringen tills att vi börjar igen. Jag kan inte vara den enda som är så? Jag brukar inte känna så på höstlovet just, men det är alltid sådär för mig på sommar och jullovet, haha. ;;
26 okt, 2014 19:56 |
|
Winny Geasley
Elev |
Ååh samma här
26 okt, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
var är trollen, tyckte att det var fler kaniner
26 okt, 2014 20:03 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 okt, 2014 20:04 |
|
lumos1
Elev |
26 okt, 2014 20:06 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 okt, 2014 20:08 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Ååh samma här Jag brukar typ känna så på varje lov x) 26 okt, 2014 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Håller med^^ fångade typ 45 kaniner i år, och typ jättefå troll :ovar är trollen, tyckte att det var fler kaniner 26 okt, 2014 20:11 |
|
Hedwig96
Elev |
Ibland är jag så dum.. jag fick ledigt från arbete imorgon eftersom jag jobbade Måndag till Lördag den här veckan, men jag sa att jag nog kan komma på jobb imorgon. Så ja 6 dagar jobb, 1 ledig o så på jobb igen, ingen lön...
26 okt, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
Aaaah.
Imorgon ska jag till min pojkvän. Vill träffa honom, men samtidigt vill jag inte åka några timmar och må skit... ;___; Ugh. Bäst för honom att få mig på bra tankar. Fast antagligen får vi prata om jobbiga förhållande-saker också. :'> way to go. Det är bara så mycket som händer just nu... 26 okt, 2014 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen