@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
26 okt, 2014 19:39 |
|
Winny Geasley
Elev |
TROLLEN GÖMMER SIG DE HATAR MIG JAG KÄNNER MIG SÅ SÅRAD </3
26 okt, 2014 19:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Jag kommer nog inte köpa en till sen, det är jobbigt att ha dom. I agree, men tycker ändå de lever rätt länge även om man glömmer att mata och klappa!
26 okt, 2014 19:41 |
|
Hapo
Elev |
Nu när det är höstlov så känner jag typ att jag vill ha gjort värsta förändringen tills att vi börjar igen. Jag kan inte vara den enda som är så?
26 okt, 2014 19:42 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Jag klappar dom aldrig xDSkrivet av Beben: Jag kommer nog inte köpa en till sen, det är jobbigt att ha dom. I agree, men tycker ändå de lever rätt länge även om man glömmer att mata och klappa! 26 okt, 2014 19:42 |
|
Fellrendión
Elev |
26 okt, 2014 19:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
AlexZz, går in på din profil hela tiden och letar troll för vill kunna säga att du hjälpte mig hitta en haha
26 okt, 2014 19:43 |
|
Winny Geasley
Elev |
OMFG JAG KLUBBADE NER MITT FÖRSTA TROLL ♥
26 okt, 2014 19:43 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag klappar dom aldrig xD Skrivet av Beben: Jag kommer nog inte köpa en till sen, det är jobbigt att ha dom. I agree, men tycker ändå de lever rätt länge även om man glömmer att mata och klappa! Aha haha, det gör jag alltid när jag matar dem
26 okt, 2014 19:43 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Jag gör det bara om det inte finns något annat att göra Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag klappar dom aldrig xD Skrivet av Beben: Jag kommer nog inte köpa en till sen, det är jobbigt att ha dom. I agree, men tycker ändå de lever rätt länge även om man glömmer att mata och klappa! Aha haha, det gör jag alltid när jag matar dem 26 okt, 2014 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen