@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Ajj har sjukt ont i svanskotan idag pga satt för mycket på min säng och kollade på tvserier igår hahah orkar ej
;;
26 okt, 2014 19:32 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag vaknade jättetidigt och gjorde läxa och gick in på Mugglis. Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Men jag har inget liv xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag är inne typ 24/7 XD MAn måste nog vara inne på mugglis mycket mer än vad jag är för att kunna vara fantastisk.. Det är inte jag, har knappt varit inne alls idag Inte jag heller, vaknade jättesent och sedan gick jag och plockade svamp med mamma hahaha, fun life.. Men mugglis är ju kul i alla fall!
26 okt, 2014 19:32 |
|
Elma00
Elev |
26 okt, 2014 19:32 |
|
Pernilla
Elev |
Stirrar på en dataskärm
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 19:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
JAG ÄR GLAD
speech! 26 okt, 2014 19:34 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Ja! Men jag glömmer alltid bort att mata mina drakar...Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag vaknade jättetidigt och gjorde läxa och gick in på Mugglis. Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Men jag har inget liv xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag är inne typ 24/7 XD MAn måste nog vara inne på mugglis mycket mer än vad jag är för att kunna vara fantastisk.. Det är inte jag, har knappt varit inne alls idag Inte jag heller, vaknade jättesent och sedan gick jag och plockade svamp med mamma hahaha, fun life.. Men mugglis är ju kul i alla fall! 26 okt, 2014 19:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 okt, 2014 19:35 |
|
Pernilla
Elev |
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 26 okt, 2014 19:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 okt, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: KAN ALLA BARA SLUTA ANVÄNDA ORDET "GAY" NÄR DE PRATAR SKIT OM FOLK Varför ta bort ordet glädje?! Nämen allvarligt talat så håller jag med, stör mig något enormt på att folk säger saker i stil med: "Så himla gay han är!" eller "Men du kan ju inte göra så! Är du gay eller vad?" 26 okt, 2014 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen