@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
26 okt, 2014 18:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Och du har sju Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Eh, jo xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag såg det! Du har snart klubbat ner fler än mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Alla troll gömmer sig för mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den De är rädda för dig, you're so scary! Har själv klubbat 3 nu, woohoo haha Hahah det tror jag INTE ;D Du har ju 10 nu ju! :O Ja okej då hahah, har fått några stycken nu på sistone!
26 okt, 2014 18:40 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
YEEEEEEEEES JAG FICK MITT FÖRSTA TROLL FÖR I ÅR!!
Edit: ETT TILL DIREKT EFTER JAG SKRIVIT DETTA! Nu är jag glad C: Edit 2: MOhahhahahha ett till! ![]() Edit 3: 4! Och ett till när jag gick in för att ändra detta inlägg! ^^ ![]() ![]()
26 okt, 2014 18:40
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-26 kl. 18:46
|
|
Lills
Elev |
26 okt, 2014 18:41 |
|
Klaestron
Elev |
26 okt, 2014 18:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Sara Ravenclaw: YEEEEEEEEES JAG FICK MITT FÖRSTA TROLL FÖR I ÅR!! Edit: ETT TILL DIREKT EFTER JAG SKRIVIT DETTA! Nu är jag glad C: Tror du tog det trollet jag tänkte ta
26 okt, 2014 18:42 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Alla tar mina... Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Och du har sju Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Eh, jo xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag såg det! Du har snart klubbat ner fler än mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Alla troll gömmer sig för mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den De är rädda för dig, you're so scary! Har själv klubbat 3 nu, woohoo haha Hahah det tror jag INTE ;D Du har ju 10 nu ju! :O Ja okej då hahah, har fått några stycken nu på sistone! 26 okt, 2014 18:44 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Sara Ravenclaw: YEEEEEEEEES JAG FICK MITT FÖRSTA TROLL FÖR I ÅR!! Edit: ETT TILL DIREKT EFTER JAG SKRIVIT DETTA! Nu är jag glad C: Tror du tog det trollet jag tänkte ta Haha ^^ ![]() ![]()
26 okt, 2014 18:44 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 okt, 2014 18:45 |
|
Beben
Elev |
26 okt, 2014 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen