@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
In the 100-trolls club
26 okt, 2014 18:33 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Eh, jo xDSkrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag såg det! Du har snart klubbat ner fler än mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Alla troll gömmer sig för mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den De är rädda för dig, you're so scary! Har själv klubbat 3 nu, woohoo haha Hahah det tror jag INTE ;D Skrivet av LolFeelings: WOW THIS IS AMAZING! NI KAN ANDAS UT, ALLIHOPA!Skrivet av Beben: DET BLEV JÄTTETYST EFTER ATT DEN ENA FÖRSVANN. HERREGUD VAD ÄR TYSTNAD. JAG HAR ALDRIG VARIT MED OM NÅGOT SÅ UNDERBART.Skrivet av LolFeelings: Vad bra, inte att du måste städa, utan att en har försvunnit. Skrivet av Beben: Bra nyheter: En av lillasysterns medbrottslingar har nu eliminerats med kraften av hemfärd. Denna medbrottsling var den som var mest högljudd, och deras attacker är nu inte lika effektiva. Möjligtvis kanske kraften av kastrull nu står emot dem.Skrivet av LolFeelings: Säg att du fick ett mail av deras lärare som säger att dom måste plugga till ett prov som är direkt efter lovet. Försök få dina föräldrar med på det också. Beben var försiktig, ljudet kan ta sig uppåt och träffa dig, och då är du så gott som död. Jag försöker att distrahera dem, men de står emot kraften av kastrull och jag är inte säker på vad jag ska göra nu, så jag springer runt i cirklar och hoppas på det bästa. Om inte det funkar kan du alltid göra som jag, när liknande saker händer: "MEN HÅLL KÄFT, JAG ORKAR INTE!!!!!!" En kvar. Sedan kan jag börja städa upp det som en gång var huset. Du kan sätta på en film och tvinga brottslingarna att kolla, och sen kan du i lugn och ro kolla med dom och om filmen tar slut kan du tvinga dom att städa huset. ![]() Med detta tror jag att faran nu är över. Får gömma mig i mitt rum tills den andra är borta, för att vara säker. RELIEF 26 okt, 2014 18:35 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 okt, 2014 18:36 |
|
Borttagen
|
nu ska jag duscha. och det bryr ni er säkert om.
26 okt, 2014 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, brukade också känna så förut^^När man kollar på sina första tummade inlägg och inser hur "liten" man var... och fick tummar för såna löjliga inlägg också. Haha. Pinsamt. Så det känns skönt att mitt nya konto skapats den 14 oktober i år, så då känner jag mig lika pinsam :s Fast om 3 4 år eller så komer jag säkert tycka att mitt nuvarande jag är skittöntig xd 26 okt, 2014 18:37 |
|
Isse99
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Isse99: Någon som vet hur man gör en redning? till en sås då? Spoiler: Tryck här för att visa! Tack, det blev bra även om det kanske inte blev helt rätt. Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Isse99: Topp eller bottenredning? Någon som vet hur man gör en redning? Botten tror jag, men jag fixade det skriver ord som mord i handen 26 okt, 2014 18:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Eh, jo xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag såg det! Du har snart klubbat ner fler än mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Alla troll gömmer sig för mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den De är rädda för dig, you're so scary! Har själv klubbat 3 nu, woohoo haha Hahah det tror jag INTE ;D Du har ju 10 nu ju! :O
26 okt, 2014 18:37 |
|
Hedwig96
Elev |
26 okt, 2014 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, brukade också känna så förut^^När man kollar på sina första tummade inlägg och inser hur "liten" man var... och fick tummar för såna löjliga inlägg också. Haha. Pinsamt. Så det känns skönt att mitt nya konto skapats den 14 oktober i år, så då känner jag mig lika pinsam :s Fast om 3 4 år eller så komer jag säkert tycka att mitt nuvarande jag är skittöntig xd Jag har snart varit medlem i 3 år (......woah, redan?!) och är fortfarande lika töntig, tycker jag ^_^ Some things never go away! Men, hette du något annat här förut, eller är det helt nytt konto? :> 26 okt, 2014 18:39 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Och du har sjuSkrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Eh, jo xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Jag såg det! Du har snart klubbat ner fler än mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Alla troll gömmer sig för mig Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Förra året satt jag fastklistrad vid mugglis för att klubba troll. Satt och uppdaterade förstasidan 24/7 xD Skrivet av Beben: Skrivet av The Noble Lion: Liksom, det kom idag, hur kan folk redan ha över 200 troll. Jag vill också ha Skrivet av Beben: Samma här, det är ett under att jag ens har hittat fem Hur har folk hittat så många?? Det går ju inte... Ja eller hur??? Hittade en nu dock! Hahah det har jag också gjort, också blir man så himla stressad! Är dock stressad nu också när jag ser ett troll för jag kan ju inte låta någon annan klubba den De är rädda för dig, you're so scary! Har själv klubbat 3 nu, woohoo haha Hahah det tror jag INTE ;D Du har ju 10 nu ju! :O 26 okt, 2014 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen